Wat ontzettend sterk van jou dat je voor Floyd gekozen hebt ipv voor jezelf. Misschien had hij met een fikse dosis pijnstilling nog een jaar grastijger kunnen zijn, zou niet mijne en dus ook niet jouw oplossing zijn. Je hebt in het belang van je paard de beste maar ozo moeilijke beslissing genomen die er is, afscheid nemen en wel direct. Wat zul je lamgeslagen zijn deze dagen. Het is moeilijk maar ook eerlijk naar een dier toe om er een eind aan te maken om ondraglijk lijden te voorkomen. Veel van deze paarden worden nog een periode in leven gehouden waarbij soms eigenaren niet beseffen dat paarden er alles aan zullen doen om de pijn te verhullen. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk komt er een nieuw paard op je weg waar je net zoveel van kunt houden als van deze bink.
Pfffff wat een ellende hebben jullie gehad ik heb je een jaartje gevolgd. Je wilde hem verkopen zette hem te koop maar je liefde was groot. Én nu bewijs je weer van je liefde.
Ohw bah wat is het leven ook oneerlijk. Wat was het een prachtig paard zeg. Heel veel sterkte toegewenst!
_nvds
Geplaatst: 02-12-12 11:24
Pfff. Wat erg voor je , heel veel sterkte
Laura1982
Geplaatst: 02-12-12 13:13
ohh ik weet zo goed hoe je je voelt. Atze was ook 4,5 toen ik hem een maand geleden moest laten gaan. het voelt zo oneerlijk. ook ik heb een blijvend litteken aan atze overgehouden (gebroken bovenbeen zit nu een pin in) ik wens je heel veel sterkte en kracht toe met het verwerken van dit verlies.
Wat een verdriet, de beslissing te nemen en om je paard al zo jong te moeten missen. Ik wens je veel sterkte toe. Ook al ken ik je niet, je hebt zo af moeten zien en ik voel met je mee.
Jeetje wat onverwachts, heb er geen woorden voor wat een vreselijk nieuws Heel veel sterkte ik weet helaas hoe moeilijk het is je dier zo jong te verliezen.
Ik volg het eigen paarden topic en kwam je verhaal tegen. Wat ontzettend oneerlijk!! We zijn in dezelfde tijd op zoek gegaan naar een nieuw paard. Het is niet eerlijk, zo jong en zo kort mogen genieten. Heel veel sterkte!!!!
danoesje
Geplaatst: 27-12-12 14:02
Jeetje romanov, dat is echt de nachtmerrie van iedere paardeneigenaar..
Vreselijk! wat heb jij wat meegemaakt met dat arme paardje heel veel sterkte moeilijk zo'n beslissing je maatje wil je nooit kwijt stuur maar pb als je wil praten...