[IM] Cry with a smile: Lucks Moonlight Too 2000-2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IndianVegas

Re: Cry with a smile: Lucks Moonlight Too 2000-2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:41

Heel veel sterkte met dit onwijs moeilijke maar eerlijke besluit!
Ik zal jullie mooie foto's en verhalen zeker missen!

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:46

Toen ik vanochtend je mailtje kreeg schrok ik me echt rot.
Ik heb de hele dag aan jullie moeten denken.
Vanmiddag zag ik jullie gaan; ik stond in de keuken toen jullie het pad af reden. Ik heb zachtjes gezegd: "Dag Ap".

Respect dat je die ontzettend moeilijke keuze hebt genomen door voor je paard te kiezen.

Ik wil jou, Paul, Floor, Storm, je moeder en Yvonne heel veel sterkte wensen. :(:) :(:)
En Ap, die kan nu op die grote groene weides samen met Silvester lekkere pijnvrije ritjes maken.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:53

jeejtje wat een verlies zeg!
sterkte :(:)

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:57

Wat een enorme schok! DE Appie, jouw enige, echte, grote, stoere Ap...
Ik had niet door dat het al zo erg was.

Hij zal altijd in mijn gedachten blijven, gecombineerd met de vele hartjes die je altijd bij je berichten over hem plaatste, of ie nou braaf was of stout.
Ik wens je alle sterkte om met dit verlies om te gaan en de leegte te kunnen verdragen die hij achterlaat.
Ook voor je man, kinderen en zus en moeder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:01

wat sneu..... T was echt een prachtpaard.
Heel erg veel sterkte met dit verlies.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:11

Heel veel sterkte, je hebt een dapper besluit genomen :(:)

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:20

Jeetje Suzanne, hier ook tranen, maar dat kan niet in verhouding staan tot jouw gemis, van Appie,
de mooiste Appaloosa van het land! Heb jullie altijd bewonderd als duo, hij was echt jouw paard en andersom jij zijn "mens". Recpect voor je dappere besluit dat je hem hebt laten gaan. Voor nu heel veel sterkte!

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:27

Vanochtend zag ik je lopen... Ik zag je voor de laatste keer lopen naar het paard dat bij jou hoort... Heb er even stil naar staan kijken en gedacht hoe zwaar je het moest hebben! Dat je een zware dag tegemoet ging met misschien wel de moeilijkste beslissing ooit... Respect voor je beslissing die je hebt genomen voor Appie... niet voor jezelf... X Veel sterkte!!

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:32

susan sterkte met het verlies....

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:33

Jeetje, Suzanne, wat vreselijk!!!!
Geen Appie-verhalen en foto's meer ;(
Wat moet dat moeilijk zijn, zo'n beslissing nemen.
Heel veel sterkte XXX

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:36

Dag Appie............stoere Appie!

Ik heb je op 9 april 2006 in Bunschoten voor het eerst mogen fotograferen tijdens de Trail en kwam er door jou achter dat witte paarden verdomd moeilijk goed te belichten zijn als ze in actie waren. Je was dus eigenlijk een studieobject geworden zonder dat je het wist.... Dat was maar goed ook want de keren dat ik je heb mogen 'klikken' zijn inmiddels niet meer te tellen met als absolute hoogtepunt de geweldig woeste uitspattingen tijdens de Koeiendagen en de waterfoto's tijdens de NTR. Ik ken trouwens maar weinig paarden die zo pissed-off naar koeien kunnen kijken! Nou, bedankt voor de leuke momenten en het ga je goed waar je nu ook bent......

PK :\

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:44

wat een ongelovelijk waardeloos nieuws |(

suzanne en appie, dat hoort gewoon bij elkaar
het is zo onwerkelijk, zo niet eerlijk, zo onbegrijpelijk, zo triest |(

jou kanjer is niet meer .....

ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies
wat heb je een verschrikkelijk moeilijke beslissing moeten nemen :(:)

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:46

Djiez...

Suzanne ik had geen idee dat het zo met Appie gesteld was.
Duimen draaiden gewoon voor hem door.
Nu lees ik dit bericht en eerlijk waar ik zit gewoon ordinair een pot te janken.
Huilen om een paard wat ik nooit IRL echt ontmoet heb.
Maar Appie kennen we allemaal, dankzij alle vrolijke blije en verliefde verhalen die Suzanne post. De foto's bijbehorend van PK, alle geniet momenten.
Zoals al eerder gezegd als ie nou zijn feetneus op had of niet hij was altijd JOUW Appie, en dat doet me onwijs veel pijn, geen Suzanne meer met Appie verhalen.

Lieve lieve Suzanne, familie en paardenvriendjes van Appie.
Heel heel veel sterkte de komende tijd.
En Suzanne voor jou speciaal nog een echt gemeende :(:)

Dag Appie,

Gone yet not forgotten
although you are apart,
his spirit will live within you
forever
in your heart

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:49

Dag appie....gekke lieve appie. Suus vind het echt dapper van je om deze beslissing te moeten nemen. Heel veel sterkte voor jou en voor je familie want appie was wel een deel van het gezin.
We zullen hem in de showarena ontzettend gaan missen. Ik kan me niet herinneren wanneer we voor het eerst elkaar ontmoet hebben maar ik weet wel dat jullie de laatste jaren enorm zijn gegroeid. Ik vond jullie altijd een super combinatie, want jullie begrepen mekaar.

Dikke kus van mij :*

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:53

@Suzanne, lees net pas dit verschrikkelijke bericht, dus kon ook m'n tranen niet bedwingen en zit te janken.
Om jouw, om je prachtige, lieve, grappige, af en toe stuiterbal appie. Appie, grote bink het ga je goed op de eeuwig groene weides, zonder pijn. Suzanne héél verschrikkelijk veel sterkte met dit enorme verlies van je allerbeste paardenvriend.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 23:25

Lieve Suzanne, ik had geen idee dat jouw paardje kreupel was en las het vanavond op fb. Alleen al de 3 pagina's met lieve woorden zeggen genoeg over jullie. Ik vond je fototopics altijd erg mooi en leuk om naar te kijken.
Het moet een vreselijk besluit zijn geweest, maar het is wel de juiste en daar zal jouw Appie je dankbaar voor zijn.
Hopelijk maakt intents verdriet plaats voor de mooie herinneringen. En zie het als iets heel moois dat iedereen jou met Appie zal herinneren, dat is meer dan alle prijzen die je kunt winnen. Dat betekent dat jullie bij iedereen een mooie en positieve indruk hebben achtergelaten als mens, paard en team!

Heel veel sterkte!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 00:38

Ach nee Suzanne, Appie, die Knappie van je. Ik pleurde echt net van mijn stoel toen ik het berichtje las |(
Meis ongelovelijk veel sterkte, je hebt voor hem gekozen en dat getuigt van liefde.

LAST GOODBYE

I could cry a million tears for you
Wish you didnt break my heart
But all i have left are lonely dreams
Now that we've had to part

I hold your heart inside of me
With all that was left unsaid
Im reading the unfinished story of our lives
Quietly in my head

All that I have left of you
Is a photo on my wall
But I guess thats better than having
No memories of you at all

I know that I must move on now
And look to the future, not the past
your life just went too quickly
You were gone much too fast.

:(:) :(:) :(:) :(:) |(

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 01:13

The one and only Appie is niet meer. Een van de mooiste combinaties die ik gekend heb zijn uitelkaar getrokken... Ik heb altijd onwijs van jullie band genoten. Jouw beslissing, Suzanne, bewijst dat jullie band 100% uit pure liefde bestond en in gedachten en in jouw hart altijd zal blijven bestaan.
Sterkte

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-12 07:14

Bedankt voor alle lieve woorden, ik ben er trots op dat Appie op veel mensen zo'n indruk heeft gemaakt. Nu, de volgende ochtend, is het nog onwerkelijk en rauw, maar het gevoel dat het goed is overheerst. Nu diep ademhalen en naar de wei, waar hij niet meer is. Extra dikke knuffel voor mijn kleine Marty, en daarna met Yvonne en River mee naar Luttenberg, om hen te helpen met alles wat ik samen met Appie heb geleerd....

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 07:21

__Suzanne__ schreef:
Bedankt voor alle lieve woorden, ik ben er trots op dat Appie op veel mensen zo'n indruk heeft gemaakt. Nu, de volgende ochtend, is het nog onwerkelijk en rauw, maar het gevoel dat het goed is overheerst. Nu diep ademhalen en naar de wei, waar hij niet meer is. Extra dikke knuffel voor mijn kleine Marty, en daarna met Yvonne en River mee naar Luttenberg, om hen te helpen met alles wat ik samen met Appie heb geleerd....

Je bent een topper :* :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 07:28

__Suzanne__ schreef:

:(:), je bent een kanjer!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 07:42

Hey Suzanne, nog ff voor ik richting Luttenberg vertrek Bokt checken en kom ik dit bericht tegen. Vreselijk. Ik had ook geen idee dat het zo slecht met Ap gesteld was. Laatste wat ik me herinnerde was dat hij inderdaad kreupel liep. Ik wist niet dat het zo erg was. Je hebt een dappere beslissing gemaakt en ik wens je heel erg veel sterkte met dit enorme verlies.

Dodgejr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 07:46

Ook ik val volslagen stil....geschokt

Ken jullie alleen van de berichten hier, maar jullie horen bij elkaar en meer dan dat, de foto's en verhalen stralen dat uit. Diep respect voor je beslissing uit liefde, wens je veel sterkte toe...

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 08:26

Sterkte met het verliezen van je knappe paard.

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 08:51

Zo dapper en liefdevol van je om met je zus mee te gaan vandaag. Maar samen kunnen jullie ook elkaar opvangen.
:(:)