Dag ontzettend mooie Bambi. Doe je ze de groetjes daar?
Heel veel sterkte Vera en familie.....
Moondancer
Geplaatst: 26-11-11 00:08
Ach Vera , wat verdrietig voor jou en die mooie Bambi..... Heel veel sterkte de komende tijd
Ipsilonka
Geplaatst: 26-11-11 00:12
Vera, wat was je moedig de afgelopen weken, dat je de tranen en het verdriet wegstopte zag ik gerust. Je hebt alles fijn gedaan zoals jij dat wilde. En ze ging als een prinses, waardig. Vanavond vond ik het toch wel lastig op stal Iemand had een berg hooi in de box gelegd
En ineens was t voorbij Wat ging het snel Een knipper en je lag op je zij Vandaag raakte je me wel Hinnikend naar me in de wei Geen extra hooi 's avonds meer voor jou Maar ook geen pijn, dat is fijn Je moet weten, Vera houd van jou Lieve Bamsi geef haar af en toe een sein
Want ineens was t voorbij
Anoniem
Geplaatst: 26-11-11 00:14
Vera, jullie hebben véél te weinig tijd samen gehad. Maar de tijd DIE julle hadden, had Bambi het beste, liefste en dapperste baasje dat ze zich maar had kunnen wensen...
spicegirl
Geplaatst: 26-11-11 00:28
zo jong, zo mooi, te snel voorbij... heel veel sterkte !
Irene K.
Geplaatst: 26-11-11 00:29
Je mooie paard ... altijd fijn om fotoos van je prachtige merrie voorbij te zien komen, af en toe even mee-spieken naar je prachtige paard ... ook ik heb mijn lieve merrie die ik met 1,5 jaar kocht op 6 jarige leeftijd moeten loslaten. Het doet zo verdomde zeer en het blijft je altijd bij. Zo oneerlijk, nog zo veel te doen samen, zo graag nog samen willen genieten, die machteloosheid, zo jong ... wat overblijft is de dankbaarheid dat je haar hebt mogen kennen en ze in je leven is geweest .... ogen dicht en ze is er weer ... voor altijd bij je! Dat doe ik regelmatig en dan verschijnt er een glimlach op mijn gezicht en voel ik haar liefde weer en haar warme adem tegen mijn wang ... ze zit in je hart. Ontzettend veel sterkte toegewenst in deze zware periode.
rina
Geplaatst: 26-11-11 00:30
LAST GOODBYE
I could cry a million tears for you Wish you didnt break my heart But all i have left are lonely dreams Now that we've had to part
I hold your heart inside of me With all that was left unsaid Im reading the unfinished story of our lives Quietly in my head
All that I have left of you Is a photo on my wall But I guess thats better than having No memories of you at all
I know that I must move on now And look to the future, not the past your life just went too quickly You were gone much too fast.
R.I.P Bambi en heel veel sterkte Vera We huilen met je mee.
Heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing Vera
Laura1982
Geplaatst: 26-11-11 11:04
Vera schreef:
Lauren, wat een prachtig gedicht en zo is het helemaal. Er rolde een dikke traan over mijn wang bij het lezen, .. ben er stil van...
ik denk dat je de mijne bedoelde ja ik had het zelfde effect toen ik het kreeg bij het overlijden van eros ook nu rolt er een traan omdat ik altijd geraakt wordt door dit gedicht!
Vera, heel veel sterkte gewenst. Ik sluit me helemaal aan bij wat Sonja zegt, het heeft veel te kort geduurd maar zolang ze bij je was had ze alles wat ze zich maar kon wensen.
Redneck1
Geplaatst: 26-11-11 11:43
Vera ,wat een verschrikkelijke beslissing heb je moeten nemen maar heel veel respect voor je dat je voor haar hebt gekozen heel veel sterkte
CowgirlStore
Geplaatst: 26-11-11 12:30
Nogmaals veel sterkte met dit verlies Vera en familie
linnebill
Geplaatst: 26-11-11 12:46
Och meis, wat verschrikkelijk. Ook ik weet hoe vreselijk het is om afscheid te moeten nemen van je allerbeste vriendje. Prachtige meid en zo'n verschrikkelijk eerlijke beslissing van jou. She was a star on earth, and now she's the brightest star in heaven.. Heel veel sterkte..
Yontheke
Geplaatst: 26-11-11 13:05
Vera, heel veel sterkte in de komende tijd!
May I go now? Do you think the time is right? May I say goodbye to pain filled days and endless lonely nights? I’ve lived my life and done my best an example tried to be. So can I take that step beyond and set my spirit free? I didn’t want to go at first, I fought with all my might. But something seems to draw me now to a warm and living light. I want to go, I really do. It’s difficult to stay. But I will try as best I can to live just one more day. To give you time to care for me and share your love and fears. I know you’re sad and afraid, because I see your tears. I won't be far, I promise that, and hope you’ll always know... That my spirit will be close to you where ever you may go. Thank you so for loving me You know I love you too. That’s why it’s so hard to say goodbye and end this life with you. So hold me now just one more time and let me hear you say: Because you care so much for me, You’ll let me go today.
IndianVegas
Geplaatst: 26-11-11 16:09
Tranen in mijn ogen! Echt respect voor de moeilijke beslissing die je hebt genomen! Heel veel sterkte!
Wat een mooi paardje was het met een sprekend koppie. Ook al weet je met je hoofd dat je de juiste beslissing neemt, je hart loopt hierin nooit synchroon.