Maar een slager schiet áltijd bij mijn pony was het ook maar de vraag of het vlees gezond was. Maar geschoten worden ze wel mochten ze ze niet kunnen gebruiken wordt het dode lichaam gewoon door de rendac afgevoerd, er is geen slager die niet schiet

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jolliegirl schreef:Wat een raar bericht... een slachter die m niet durft te schieten...Mag die zichzelf wel slachter noemen?
Geloof er geen bal van dat het bericht naar jou toe ''echt'' zal zijn....
Sterkte ermee....
Joscaa schreef:Jolliegirl schreef:Wat een raar bericht... een slachter die m niet durft te schieten...Mag die zichzelf wel slachter noemen?
Geloof er geen bal van dat het bericht naar jou toe ''echt'' zal zijn....
Sterkte ermee....
Ik ook niet & vooral doordat de tekst van de mail precies op dezelfde manier in geschreven als de TS typt.
Jolliegirl schreef:sammy_rockey: Er is al contact opgenomen met de slager. We zullen van hem wel horen wat er nou precies gebeurt is.
Want een slager die met zulke fouten schrijft, en zijn klanten benaderd met ''ey''.. noem ik niet geheel professioneel
Jolliegirl schreef:En nu moet het topic verwijderd worden...
Weetje TS... je weet niets zeker... schaam je dat je zo spreekt over deze slager!
Goedzo Wendy, wie weet kan jij verduidelijking geven.
joyfordogs schreef:ook volwassenen kunnen dyslectisch zijn
verder ken ik het verhaal niet, maar het is goed als een slachter twijfelt, hij het dier niet slacht maar op een andere manier het leven beëindigt.
het blijft zuur als je een dier niet kan vinden waar je veel van houd en uiteindelijk weet je dat hij er niet meer is.
Sterkte met het verlies
Wendy_Komen schreef:Hier het antwoord van de keurslager waarvan jij zegt die berichten te ontvangen. Ik heb hem de berichten gestuurd die jij hier neer hebt gezet in zijn naam met de vraag of dit klopt. Ik kreeg het antwoord terug wat ik verwachtte:
*knip*
Ik vind het kwalijk dat je over de berichten liegt. Ik vind het nog kwalijker dat je de naam van deze slager hiermee zwart maakt. Ik heb de mods op de hoogte gebracht, en hoop dat je voortaan het uit je hoofd laat dit soort dingen te verzinnen voor aandacht.