Hier ook tranen, zo mooi geschreven sas, echt nogmaals heel veel sterkte. Uiteraard mis jij hem het meest maar er zullen er zat zijn die ook een leegte voelen.
Jouw leegte is nu niet meer te beschrijven. Zoals je als zegt Caydo is zijn opvolger en geen vervanger. Dat hoeft hij ook niet te zijn. Want Chuck is er 1 uit duizenden, zo uniek.
Dikke knuf meid!
sparretje
Geplaatst: 15-10-11 19:46
Veel sterkte met het missen van je maatje ... Hij was prachtig!
Lucy_1
Geplaatst: 15-10-11 19:51
Heel veel sterkte Sas! Hier zijn geen woorden voor!
Tranen,wat heb je mooi jullie band beschreven,heel veel sterkte!
_Dune_
Geplaatst: 15-10-11 20:14
Wat een prachtig eerbetoon aan deze geweldige hengst Ik heb er een brok in mijn keel van... Volgens mij heb ik jullie afgelopen zomer ook in de L&DD gezien, op de grote vlakte bij Bosch en Duin.
Ontzettend veel sterkte met dit grote verlies.
Puchje
Geplaatst: 15-10-11 20:23
Door mn tranen heen verschrikkelijk moeten lachen om het springgedeelte Dag Chuck.
Schafstall
Geplaatst: 15-10-11 20:25
Heel veel sterkte met 't verlies van je mooie witte man
Ik weet hoe je je voelt...heel veel sterkte met je verlies...
mnkortleve
Geplaatst: 15-10-11 21:02
Ook hier tranen om die mooie witte bolle, maar het zullen er lang niet zoveel zijn als bij jou Ik vind het prettig om te lezen dat hij zo rustig heen gegaan is, voor mijn gevoel een teken dat het zo moest zijn dat het zijn tijd was, voor jou hopelijk ook een soort van ''goed'' gevoel. Wat een vent was het toch en wat een combi met mijn dame Ik vond het fijn dat ook ik nog afscheid van hem heb mogen nemen al snapte hij er wss niet veel van en was hij vnl blij met al het lekkers dat hij kreeg. Chuck het gaat je goed daar boven en Sas voor jou een hele dikke knuffel, want wat zul je het moeilijk hebben.
BaiNar
Geplaatst: 15-10-11 21:04
Sas... mooi geschreven... geeft goed weer hoe jij met Chuck in het leven stonden. Echt een eenheid samen... Hij is de tinker die mij heeft betoverd tot tinkergek!! Zijn uitstraling, zijn kalmheid, zijn knuffelgehalte (ondanks zijn formaat )
We hebben nog een paar mooie "oude mannen-ritjes" mogen maken met onze oude heren... Beiden ouder maar allebei met hun uitgesproken karakters.... Dit kan niemand je afnemen Sas... Je hebt genoten van je mooie witte kerel, en hij van jou! JIJ bent ook de kanjer die hem lijden heeft bespaard... veel respect daarvoor... Die grote witte kijkt vast met volle trots en veel liefde naar beneden!!!
Ik zal hem nooit vergeten... klein stukje van hem leeft voort in zijn kind Brooklynn... Ik heb hem woensdag nog beloofd goed voor haar te zorgen!!
Sterkte meid... en ook voor Fred en Sabrina!!
WinSel
Geplaatst: 15-10-11 21:08
Ik wil je heel veel sterkte wensen... Ik vind het echt vreselijk, kzal em nooit vergeten
Zit hier met tranen in me ogen jullie verhaal te lezen. Wat heb je dat mooi geschreven Saskia.
Ik wens jullie heeeeeeel veel sterkte toe en dikke knuffels.....
masja
Geplaatst: 15-10-11 21:14
Hej!
Ik moest van de week nog aan Chuck denken omdat hij de eerste was die ik natuurlijk zag dekken....
Heel veel sterkte de komende tijd. Je hebt een heleboel mooie herineringen aan hem en je kan met zekerheid zeggen dat hij het nergens beter had kunnen krijgen dan bij jou!