Begrijpelijk hoor, het stond er ook wat raar, dat zag ik toen ik het terug las. Sterkte!!
Kirrietje
Geplaatst: 14-10-11 22:23
heel veel sterkte K moet zowat huilen van je verhaal zeg....
PhiaBink
Geplaatst: 14-10-11 22:43
Rubis was er heel erg aan toe. Ik ben heel wat ouder dan de meeste hier. Ik loop al heel wat jaren tussen de paarden. De vage dingen die Rubis had, kon ik niet plaatsen en vooral niet begrijpen. De bloeduitslag was toen helder en alles viel op zn plek. De symptomen waren vaag en zijn gezondheid ging heel hard achteruit. Ruby heeft heel veel pijn gehad, ik denk meer dan wij, dus ook de da, gedacht hadden. Als je een ondertemperatuur heb met dek op en met 20 graden, is het goed fout met de bloedcirculatie.
heel veel sterkte .. echt heel veel sterkte. Ruub was een knappe man , en nog veel te jong.. veel te kort kunnen genieten van hem.. Weet helaas hoe het is.. echt heel veel sterkte..
Wat een moeilijke tijd moet je hebben gehad met al die vage klachten...maar je weet nu dat je nu een goede beslissing gemaakt hebt, hoe moeilijk deze ook was. Heel veel sterkte!
Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve berichten.. Het valt heel zwaar dat hij er niet meer is, dit verdiende hij niet..
_DP_
Geplaatst: 15-10-11 17:58
Ik vond hem altijd zo prachtig! Een bijzondere fjord met een bijzondere kleur. Heel veel sterkte met dit verdriet, op bokt was hij al zo geliefd, kan me niet voorstellen hoe geliefd dit paardje bij jou moet zijn geweest. Maar als het genoeg is, is het genoeg ondanks dat hij nog zo jong was.
Eastpak
Geplaatst: 15-10-11 18:00
Sterkte, wat een prachtpony
J0ortje_M
Geplaatst: 15-10-11 19:27
Jeetje Mina ik schrik ervan! Ik heb Rubis gezien op de hengstendag bijk b vd berg 2 jaar terug. Ik was er helemaal weg van! Ongelofelijk..Dat je zo kort van hem hebt mogen genieten... Heel veel Sterkte. Ik denk dat je trots mag zijn dat je zn maatje mocht zijn!
Meid, wat heb jij een pech gehad met Rubis met als slot dit afschuwelijke verlies. Ik wil je heel veel sterkte toewensen. Dag Rubis, het ga je goed jongen op de eeuwige groene weides.