Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolliegirl schreef:En wat heeft hij genoten tussen de andere paardjes, lekker staan kroelen en beetje staan stoeien en neuzen... heerlijk vond ie het..
Iedereen die langsliep kreeg ook direct een snoetje in zijn/haar nek... een begroeting...
Aandacht, dat is wat Falki wilde... en wat hij kreeg.
Hopelijk heb je er vrede mee.
1810naomi schreef:Ben ik het zelf ook helemaal mee eens! Dat hij er niet meer is vind ik echt heel erg en ik mis hem ook echt nog iedere dag maar hij heeft geen pijn meer, dat is het allerbelangrijkste. Dat hij er nu ook niet meer is vind ik daardoor niet eens het ergste. Wat ik gewoon het ergste vind is de manier waarop het gegaan is! Ik heb gewoon echt bijna geen afscheid kunnen nemen, dat vind ik het ergste!
Die man kwam aanlopen en BAM in 1 seconde kreeg ik zo te horen: 'Falki gaat morgen weg.'
En voor ik het wist was hij alweer verdwenen. Geen sterkte nog of wat dan ook.
Ik ga ook zeker weer op zoek naar een nieuw bijrijdpaardje maar eerst moet ik dit allemaal nog even een plekje geven!
Jolliegirl schreef:En wat heeft hij genoten tussen de andere paardjes, lekker staan kroelen en beetje staan stoeien en neuzen... heerlijk vond ie het..
Iedereen die langsliep kreeg ook direct een snoetje in zijn/haar nek... een begroeting...
Aandacht, dat is wat Falki wilde... en wat hij kreeg.
Hopelijk heb je er vrede mee.
1810naomi schreef:@elsemiekeeee dankje!
Ondanks dat ik het er nog steeds wel moeilijk mee heb, heb ik 2 weken geleden toch besloten om weer op zoek te gaan naar een nieuwe verzorgpony en ik heb er nu weer 1 gevonden.
Ik zal Falki nooit vergeten en ik mis hem echt nog heel erg iedere dag maar ik denk dat een nieuw paardje me ook wel gaat helpen om er weer een beetje overheen te komen.