Wat ontzettend verdrietig.. en zo niet waar.. Ik kan me voorstellen dat je in en in verdrietig bent. Heel veel sterkte gewenst om dit te verwerken. Ze was echt prachtig, en zal altijd op je neer blijven kijken.
Elien, dit is een van de ergste dingen die een paardeneigenaar met het hart op de juiste plaats kan mee maken, maar het getuigt ook van enorm veel respect voor je dieren als je doet wat jij gedaan hebt. Je hebt alles gedaan wat je maar kon en uiteindelijk voor het beste voor je paardje gekozen, ze kon zich geen betere eigenaar dan jou voorstellen! Heel veel sterkte bij dit grote verlies!
randalinpony
Geplaatst: 05-05-11 09:43
Oh Jezus Elien, kijk ik weer eens op bokt, zie ik dit!
Wat afschuwelijk, zit hier met tranen in mijn ogen. Vreselijk dat Flo zo aan haar einde is gekomen. Alles wat jullie voor haar wilden doen was niet genoeg, maar ze heeft tot op het laatst op jullie kunnen vertrouwen.
Wow, even kippenvel en ik voel gewoon als ik jou verhaal lees, hoeveel ze altijd voor je betekend heeft en dat nog steeds doet. Je kunt haar nu alleen niet meer aanraken en niet meer zien..
Ontzettend veel sterkte gewenst, neem rustig de tijd om het te verwerken
JoyCiej007
Geplaatst: 12-05-11 12:58
Het is zo zonde, en zo jammer........... en zo stom gegaan. Je hebt gedaan voor haar wat je kon, en hoe verdrietig het ook is, meer dan dit kon je gewoon niet, het is het beste voor haar. Nogmaals heel veel sterkte