Door je mail wist ik natuurlijk al van je grote verlies, maar ik zie nu dit mooie eerbetoon pas. Een prachtig paard en een prachtig mens. Hij blijft over je waken, dat geloof ik vast en zeker. Je hebt het zo goed gedaan, Aad zal nooit vergeten worden. Ik ben er trots op dat ik zijn snoet zo vaak mag zien!
Jeetje zeg... wat een prachtig filmpje en prachtig geschreven... schrok er wel van, idd van leuke buitenrij fotos naar zo'n topic.... jeetje... heel veel sterkte
Blazee
Geplaatst: 19-04-11 13:35
Wauw echt mooi geschreven. En wat een prachtig filmpje! Alle momenten in het filpje zie ik jullie genieten. Ik kreeg tranen in mijn ogen...
sjonge, zat op je profiel te kijken en vind hem prachtig.. lees ik nu dat hij er niet meer is... heel veel sterkte!
QualityHorse
Geplaatst: 22-04-11 00:36
Ik wil je heel veel sterkte wensen, Ik heb echt een brok ik mijn keel..
Maggie_Eddy
Geplaatst: 22-04-11 00:46
Jeutje... Wat ontzettend knap dat je het zo onwijs mooi hebt kunnen neerzetten! Ook hier prikkende oogjes.. Weer een moment met beide benen op de grond gezet en er weer eens des te bewuster van geworden hoe zeer je moet genieten van de mooie momenten die je gegunt zijn!
Heel veel sterkte met je verlies en ik weet zeker dat hij vanaf boven met je mee kijkt!
Prachtig filmpje, da's een mooi eerbetoon aan je knapperd... Heel veel sterkte.
MaTuMi
Geplaatst: 22-04-11 11:06
Zoiets moois, Zoiets liefs, Zoiets braafs, De mooisten zullen je als eerste verlaten De liefsten zullen je als eerste verlaten De braafsten zullen je als eerste verlaten Waarom is het altijd zo gemeen