Jeetje Bettine, wat een droevig bericht! Heel veel sterkte!
Joscaa
Geplaatst: 04-03-11 12:02
Ik had het gister van je gehoord in het orun topic, en ook ik ben een bokker die helemaal verliefd was op jouw lieve Blacky. Wat enorm oneerlijk is het soms he, maar dit is de beste keus die je kon maken, enorm veel sterkte met het verlies van zo'n prachtig en speciaal dier
Kon altijd genieten van jullie topics, en zag van de week de foto's van de BR shoot nog langs komen in een oud blad. Heel veel sterkte met het verlies van je mooie zwarte!
Ibalia
Geplaatst: 04-03-11 12:23
Wat een prachtig paard! Je zult de herinneringen aan hem moeten koesteren zodat je nog vaak met een grote glimlach aan hem terug kunt denken.. Veel sterkte
femskie
Geplaatst: 04-03-11 12:24
Jeetje..daar is dit topic dan. Je zei het gisteren al in het ORUN topic. Het klinkt misschien gek maar ook ik zit met tranen in mijn ogen. Dit paard heb ik zo vaak aandachtig bekeken in de reclames van BR! Ik vond hem zo mooi en ik vroeg me elke keer af wie dit paard nou zou zijn.. hij bleek "van" jou! Een prachtig paard!!
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Het klinkt cliche maar is wel waar: hij heeft het mooi gehad en je hebt hem voor verder ongemak en pijn behoedt.
Heel veel sterkte met dit verlies. Ga met heel veel berichtjes mee, het was een prachtdier!!
Cyta
Geplaatst: 04-03-11 13:07
Heel veel sterkte Ik vond het een prachtig dier!
Doorzetter
Geplaatst: 04-03-11 13:18
Wat een mooi dier!
Heel veel sterkte met het verlies!
mhgjva
Geplaatst: 04-03-11 13:21
Heel erg jammer!! Brok in kijn keel, heb namelijk Blacky zelf zadelmak gemaakt en tot het ZZL opgeleidt....Dit was een paard met zo'n speciaal karakter....Zo zijn er maar weinig!! Ondanks zijn kramp in het achterbeen deed hij alles voor je. Toen ik met hem begon was het krampentrekken vele malen minder dan de afgelopen jaren....Blijkbaar is het nu echt mis gegaan.....Blacky, het gaat je goed....Maud
Het is verschrikkelijk om afscheid te nemen van een paard waar je zo'n sterke band mee hebt. Ik denk dat Blacky een fantastisch leven heeft gehad en dat het een goede beslissing is geweest hem niet onnodig te laten lijden.
Wij konden bij BR geen prachtiger paard bedenken om ons merk mee te presenteren. Hij had zo'n mooie uitstraling! Het is toevoel dat vandaag bij veel mensen de BR folder door de brievenbus komt met Blacky op de voorkant. Hij zal door veel mensen herinnerd worden.
Heel erg veel sterkte!
Bij BR zullen we Blacky ook zeker gaan missen. Hij heeft een mooi plekje gekregen binnen het bedrijf.
Ragdollcat
Geplaatst: 04-03-11 13:36
Oooh kippenvel heb ik ervan, zulke mooie lieve paard.