Richtje diepe respect!! Je hebt alles gedaan wat in en buiten je bereik lag en het heeft niet zo mogen zijn!! Hij kon zich geen betere eigenaar wensen!!
Heel veel sterkte met dit verlies!!
Aukelizzy
Geplaatst: 02-07-10 22:23
Heel veel sterkte...Wat een prachtig dier was dat...Ik hoop dat je het straks een plekje kunt geven en met een glimlach terug kunt denken aan de fijne tijd die jullie gehad hebben samen. Je hebt alles voor hem gedaan maar het heeft niet zo mogen zijn...
Richtje, ook ik wil je heel veel sterkte toewensen! Je hebt inderdaad alles voor hem gedaan maar helaas toch deze beslissing moeten nemen. Het is heel verdrietig want het is een onwijs leuk paard maar zoals je al zei, het mocht niet zo zijn...
Heel veel sterkte. Je hebt alles gedaan wat mogelijk was. Dit is meer dan waardig.
Heel veel sterkte
Sannah
Geplaatst: 03-07-10 15:19
Nogmaals sterkte Richtje Je hebt een goede beslissing genomen, het heeft je vooraf waarschijnlijk heel veel energie gekost en ik hoop en denk dat je nu de rust erin kan vinden.
Zo te lezen heb je alles wat je kon voor hem gedaan.. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen, het verlies zal groot zijn.
Kaja
Geplaatst: 05-07-10 14:15
Lieve Richtje... woorden schieten tekort en tranen overschaduwen hetgeen wat ik je zou willen zeggen! Je bent een dappere meid, jij en Poon hebben gevochten voor wat jullie waard waren, maar helaas hebben jullie deze oneerlijke strijd verloren...
Ook vanuit hier niks dan respect!!!! Wat heb jij gevochten en ontzettend veel tijd en geduld gehad voor hem. Het is ontzettend triest dat het jullie niet gegund was.
Zo te horen hebben jullie alles geprobeerd om hem een kans te geven. Liefde is loslaten.. Heel veel sterkte! Jullie hebben zo te horen de juiste beslissing gemaakt.