Jeetje zeg... Ik weet nog goed het topic van Noa als veulen en vervolgens alle topics die daarop volgden. Een pracht van een paard. En nu...nu is ze er gewoon niet meer. Echt onbegrijpelijk. Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies.
Jeetje zit hier echt met kippenvel.. Heb ook altijd je topics gevolgd en hoe leuk moeders en kind samen waren. Wat zul jij haar missen. Heel erg veel sterkte
ik hoop dat je het een plekje kunt geven maar je hebt er goed aangedaan voor Noa. Ben wel blij dat ik bij haar afscheid heb mogen zijn. het was een enorme schat
Jeetje zeg, ik schrok echt toen ik de post zag. Op de een of andere manier ben je voor mij een bekende bokker. Ik kan me de berichtjes nog goed herinneren, de probleempjes met Joy tijdens het rijden, de dikke drachtige buik en de ontzettend trotse berichtjes toen Noa geboren was. Daarna natuurlijk het inrijden en de verkoop van Joy.... Ik had verwacht dit berichtje te zien staan over een jaar of 20, maar nu, nee dat niet. Mag ik vragen waarom je deze moeilijke keuze hebt moeten maken?
Wou, wat een pracht paard, en wat een mooi filmpje! Elke dezelfde blik in haar ogen, een liefdevolle trotse blik! Heel veel sterkte met dit verlies. Ze was veels te jong. Ook ik ben benieuwt waarom het zo gegaan is...
DJZ
Geplaatst: 27-06-09 19:01
Heey Meis,
Ik zit hier met tranen je berichtje door te lezen en nog even alle topics die je over je paardje hebt gemaakt door te kijken......
Wat had jij een lol met je paardje en wat was het een mooi dier. Net als medebokkers vraag ik me af wat er in tussentijd is gebeurd.....waarom heb je dit afscheid moeten nemen van dit heerlijke dier??
Ik wens je heeeel veeeel sterkte met het verlies en het verwerken van dit grote verdriet.
Liefs Liesenlizzy
selma07
Geplaatst: 27-06-09 19:13
Jeetje wat een verhaal , maar kan er net als meer mensen niet uit begrijpen waarom dit schitterende paard moest worden ingeslapen op zo'n jonge leeftijd. wat een groot verdriet,, heel veel sterkte ermee gewenst.
punkielover
Geplaatst: 27-06-09 19:55
Heel erg heftig hoor. Heel erg veel sterkte, je meisje is nu in goede handen
Moosje
Geplaatst: 27-06-09 22:12
Dat is even schrikken zeg... Weet niets anders te zeggen dan heel veel sterkte...
00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Bedankt voor alle warme reacties, het doet me meer dan goed dat Noa en Joy bekend zijn op bokt en er veel mensen meeleven. Ik heb met Noa 2 jaar zeer uitgebreid gedokterd, ze ging al onregelmatig lopen toen ze slechts 5 wkn onder het zadel liep. Ze ging steeds slechter lopen en had teveel pijn, ik heb de moeilijkste beslissing uit mijn leven moeten maken, maar nu heeft ze rust en geen pijn meer, de blik in haar ogen, net een half uurtje voor haar dood zegt ook genoeg..
nairtje
Geplaatst: 28-06-09 14:15
Wat vreselijk om dit te lezen. Ik ken Noa nog van de opfok en was altijd erg gecharmeerd van haar. Wat een ongelooflijk vreselijk iets is dit!!!