Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joyfordogs schreef:heel veel sterkte, wat een nachtmerrie.
Ik denk alleen niet dat we nu moeten oordelen over het grote paard, deze kan best al diverse malen gewaarschuwd hebben en in zijn onhandigheid, te hard hebben geslagen terwijl deze mogelijk alleen wilde corrigeren, de verhoudingen liggen behoorlijk uit elkaar he.
Een hele grote hond kan een pup van een klein ras ook onbedoeld te hard corrigeren zonder hiermee de andere dood te willen bijten.
heel veel sterkte, het is erg zuur dat dit dier al zo jong er niet meer is, een droppie om te zien.
Dancie schreef:joyfordogs schreef:heel veel sterkte, wat een nachtmerrie.
Ik denk alleen niet dat we nu moeten oordelen over het grote paard, deze kan best al diverse malen gewaarschuwd hebben en in zijn onhandigheid, te hard hebben geslagen terwijl deze mogelijk alleen wilde corrigeren, de verhoudingen liggen behoorlijk uit elkaar he.
Een hele grote hond kan een pup van een klein ras ook onbedoeld te hard corrigeren zonder hiermee de andere dood te willen bijten.
heel veel sterkte, het is erg zuur dat dit dier al zo jong er niet meer is, een droppie om te zien.
hij had geen reden om te corrigeren en hij heeft hem ook niet gewaarschuwd. Dat is het erge ik snap dat het kan gebeuren maar ik heb de situatie gezien en het was gewoon oneerlijk. Vooral toen ik der zo zag rennen met der bekkie nog smakkend van onderdanigheid en dat ze liet zien dat ze hem niks wilde doen.