Ow... mijn pony heeft dit ook gehad (insuline resistentie) maar dat is helaas niet goed opgepakt door de artsen... goed dat je haar neit verder hebt laten lijden sterkte
mirgino
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-09 21:21
ik kreeg net de Euthanasie verklaring binnen.
wat Cheyenne had heet; Equine Metabolic Syndrome [ hyperinsulinaemie 111, [ 4.2 - 26 uU/ml ]
is een mond vol
op een andere sit vond ik een tabel,daarin stond dat 10 uU/ml goed is en 20 uU/ml al insuline resistent is en Cheyenne had 111 , dat is dan 11 x zoveel alleen stond daarin ook dat het van teveel voer komt en dat klopt niet bij mijn pony,volgens de DA was het rantsoen niet de oorzaak bij Cheyenne
ook gisteren een sterkte kaartje van de kliniek gekregen ,hand geschreven tekst met naam van paard.
deed me erg goed ,dat ze daaraan denken en dat je geen nr bent.
Verschikkelijk, ik wil je je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. Inderdaad heel netjes dat je een kaartje van de Kliniek heb gekregen, laat toch zien dat ze er echt mee bezig zijn, en het echt niet vergeten zodra hun dienst is afgelopen.
Het was echt een super mooie meid. Die nu van de eeuwige groene weilanden mag genieten, en die heeft ze nu dubbel en dwars verdient.
oe wat veschrikkelijk zeg!! heel veel stertke in deze periode.
nog maals heel veel sterkte!
PinkyBubble
Geplaatst: 13-05-09 14:08
Ha die mir. Onwijs veel sterkte met het verwerken van dit grote en pijnlijke verdriet, Ik heb er gewoon echt geen woorden voor behalve dat ik weet hoe het voelt. Helaas maken woorden het ook allemaal niet beter, en tijd zal het moeten helen.. Onwijs veel sterkte, en als je wil babbelen, je weet me te vinden.
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Zit hier met tranen het verhaal en de lieve berichtjes te lezen. Echt vreselijk om zo´n mooie jonge dame te moeten verliezen. Je hebt goed gehandeld hoe moeilijk het ook was, je meisje is nu uit haar lijden verlost. Heel veel sterkte nog de komende tijd.
estherpitout
Geplaatst: 13-05-09 14:21
sterkte
spatter
Geplaatst: 14-05-09 11:06
ik wil je ook heel veel sterkte wensen met het verlies van je mooie dame
helaas weet ik ook hoe het is als ze je ineens ontvallen
charita
Geplaatst: 14-05-09 11:40
Jeetje zeg..ook van mij heel veel sterkte met het verlies van je paardje... Zo onwerkelijk op zo`n manier je meisje te moeten verliezen...