Ik heb je topic vanaf het begin gevolgd. En ik schrok echt toen ik het las!! Ik heb hier geen woorden voor. Dat ze na al deze goede zorg alsnog is gegaan. Ze is nu op de groene weides, en dat is voor jou ook een fijn idee. Je komt er wel. Geef je merrie een dikke kus en knuffel. En het komt best goed met jullie!
Ook ik heb het topic gevolgd. Wat een geweldig eerbetoon zeg de film met pakkende liedjes en mooie foto's op you tube.. STERKTE!!
Eefste
Geplaatst: 19-04-09 21:36
Aaah, wat ontzettend sneu dat ze het ondanks jullie geweldige zorg toch niet heeft mogen redden. Sterkte met alles. En jullie hebben alles, maar dan ook echt alles gedaan wat je kon. Super.
heel erg bedankt mensen.. heb fab net getempratuurd en die was 38,4 dus eigenlijk nog te hoog.. Nu morgenvroeg even kijken wat het dan is en anders nog maar een keer veearts bellen. Ze heeft al wel weer lekker buiten gegallopeerd enzo.. Toch blijft het zwaar.. net ook heel veel steun betuigingen gekregen toen ik wat ging eten op de manege met Jill..
Zoveel zorg en liefde gegeven en gekregen. Lief van jullie! Zonde dat het zo moest lopen. Heb het niet drooggehouden bij het kijken naar het fimpje. Mooie momenten zo samen.
Meid, ik heb het weekend geen tijd gehad om het te lezen. Kom ik op bokt en ik zie gelijk de topictitel. Een rilling. Ze heeft het niet gehaald, al jullie inspanningen ten spijt. Maar jullie kunnen trots zijn, trots op de liefde die jullie haar korte leventje hebben gegeven!
3timesmom
Geplaatst: 20-04-09 10:08
Ik heb alles gevolgd vanaf het begin en uit het filmpje kan je nogmaals opmaken dat dit wondertje in haar korte leventje een heleboel liefde heeft mogen ervaren van vooral jou Rowan. Echt knap van jou en je vriendinnen dat jullie haar zo veel hebben gegeven in die korte tijd dat ze er was. Ik hoop dat de merrie ook weer snel er bovenop is zodat je weer verder kan met je leventje. Jullie mogen erg trots op julllie zelf zijn.
Heel veel sterkte.. Je hebt hel veulen veel gegeven
Armani88
Geplaatst: 20-04-09 12:07
heel sterkte met dit grote verlies
Patriciavt
Geplaatst: 20-04-09 13:43
De goede verzorging, de liefde, het harde werken, het kleine veulen Miracle die heeft gevochten tot de laaste minuut... Het mocht niet zo zijn.
Jullie hebben zo vreselijk je best gedaan, wees er trots op en wees dankbaar voor de herinneringen die het prachtige kleine wonder Miracle voor jullie heeft achtergelaten...
Ik heb in stilte meegelezen in je andere topic en heb hard voor Miracle geduimd. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. Ik wil jou en je familie heel erg veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Hoop dat met de merrie ook alles goed komt, en geeft der maar een dikke knuffel.
Sterkte!
Groetjes Milou
Liann.
Geplaatst: 20-04-09 13:55
ook ik had je andere topic gelezen. vond het zo knap dat ze toch nog 70 uur heeft geleefd het was een kleine vechter, een wonder! ik wens je veel sterkte
waypoint
Geplaatst: 20-04-09 13:58
wat jammer dat ze alsnog is heengegaan hoopte zo dat ze het zou redden.
Het was wel een vechtertje zeg, dat ze het alsnog 70 uur heeft volgehouden, erg veel sterkte
Wannabe2003
Geplaatst: 20-04-09 15:33
Nogmaals heel veel sterkte gewenst.
Joosiien
Geplaatst: 20-04-09 15:38
Ik heb het andere topic ook gevolgd en ik wens jou/jullie heel veel sterkte. Je hebt gedaan wat je moest doen en ik vind het een bijzonder verhaal, helaas met zo'n afloop..
Fireheart
Geplaatst: 20-04-09 15:39
Oh wat erg zeg ! Ik heb zelfs stiekem nog voor jullie geduimd! Suc6 met het verlies
Silence
Geplaatst: 20-04-09 15:40
Verschrikkelijk dat jullie haar alsnog verloren hebben Wat ik al aangaf in het vorige topic:
May all her dreams come true in heaven.
Claudienee
Geplaatst: 20-04-09 16:26
Heel veel sterkte. Ik heb ook het andere topic gevolgd, en jullie hebben alles gegeven met de goeie zorgen! Het mocht helaas niet zo zijn