[IM] Mijn mooie brave merrie is er niet meer..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 12:18

Heel veel sterkte! Het zal altijd moeilijk blijven!!!

Sandeman

Re: Mijn mooie brave merrie is er niet meer..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 08:22

Dat lijkt me echt het allermoeilijkste, dat je niet echt afscheid hebt kunnen nemen. Wij zijn erbij geweest toen we Pancho in lieten slapen. Ging heel vredig. Maar we missen hem enorm.

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-09 19:27

voor mij als persoon is dit het beste geweest.. nunique heeft ook gewacht met doodgaan toen ik er echt een paar dagen niet was. Ze weet dat ik dat soort dingen niet aankan.
Het lijkt me vreselijk om haar laatste dagen af te moeten tellen en haar dan uiteindelijk weg te brengen.
Maar aan de andere kant, zo kun je haar steunen, nog kusjes geven.

Er is nu niks meer aan te doen, ze is er al niet meer en ik blij dat het zo gelopen is.
Wel heb ik toen ze dood was even afscheid genomen, ik kon me haar alleen levend herinneren en wilde gewoon het hoofdstuk afsluiten.

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 19:43

Ik weet hoe het is, mijn paardje is 17-12-2004 overleden, maar herinner het me nog als de dag van gisteren. Het is mooi hoe die beestjes het weten uit te tellen, 's ochtends was ik nog wezen kijken voordat ik naar school ging, toen kwam ze knuffelen, toen ik uit school kwam, kreeg ik het bericht van mn ouders te horen, ze was toen net een half uurtje dood. Je moet het de tijd geven om het een plaatsje te laten krijgen, maar ze blijven altijd in je gedachten!

Heel veel sterkte!

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 07:21

heel erg veel sterkte, ik kreeg de tranen in mijn ogen

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 10:45

Sterkte...
Laatst bijgewerkt door Leo op 17-02-10 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Oud topic, nieuwe berichten aub pr PB nar de TS.

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 22:39

JoycexLynn12 schreef:
Het lijkt me vreselijk om haar laatste dagen af te moeten tellen en haar dan uiteindelijk weg te brengen.
Maar aan de andere kant, zo kun je haar steunen, nog kusjes geven.

Dat hadden wij met Silvia :'(.
Het was zo raar,, ze stond het laatste moment echt zo bij van,, nou,, dit was het.. :'(.
En na dat ze een spuitje kreeg begon het bij ons te regenen.. ik zat in d'r box. ik mocht er niet bij zijn van m'n ouders. Ik kon alleen maar huilen. In d'r box. ik had het ijs koud maar ik zat daar veilig en vertrouwd. Ik voelde wanneer het gebeurde.. heel raar ik kreeg een steek in m'n maag en begon harder te huilen, 5 min. later kwamen me ouders me halen om naar binnen te gaan en verteld hoe het ging. Ik heb de hele dag gehuild.
De dag voor dat we d'r in zouden laten slapen kregen we ineens een mailtje van Harry's Horse dat we paard van de maand waren geworden met Silvia.. We hadden maanden geleden mee gedaan,, en juist toen kregen we bericht.

Ik moest echt huilen over jou verhaal :'(
Telkens als ik hem lees moet ik weer huilen :'(.
Ik ben er voor je.. Gaan we samen lekker potje uit huilen..

Houvanjee (L)

VanNessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 12:15

Wat erg! heel veel sterkte!