Jeetje.. wat erg om je paardje zo te verliezen... Heel veel sterkte.. Vergeet nooit de leuke tijden die je met hem beleefd hebt, die kan niemand je nooit meer afnemen!
Jeetje, de tranen biggelen me over de wangen. wat jij mee hebt moeten maken wens je je ergste vijand nog niet toe..... Heel veel sterkte bij het verwerken van het verdriet.
Ach meis, wat vreselijk dat jullie laatste ritje is uitgedraaid op de grootste nachtmerrie die je je maar kan voorstellen. Wat zal jij door een hel gaan nu. Ik wil je alle sterkte wensen met het verwerken van dit grote verlies.
1 ding is zeker: je paardje is trots op jou ,want liefde is loslaten.... En dat is precies wat je hebt gedaan. Hij is nu vrij....
Verschrikkelijk ! Sommige mensen rijden (vooral op die doorgaande weg waar ik denk dat het gebeurd is) zo onverantwoord en hard. Het wordt daar tijd voor aaneengesloten ruiterpaden, en Let op! bordjes en vooral snelheidsbeperking. Ze rijden daar nl. veel te hard. Er komt ook heel wat vrachtverkeer langs.
Ik zie dat je uit hetzelfde dorp komt waar ik ook mijn paard heb staan, echt vlakbij, daarom ben ik er eigelijk nog meer van geschrokken. Ik heb er werkelijk geen woorden voor, maar wil je ontzettend veel sterkte toewensen. Ik ben blij dat jij er goed van af gekomen, maar dat je nu je paard kwijt bent geraakt, op deze manier is heel verdrietig
Laatst bijgewerkt door xcomplientx op 01-11-08 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een nachtmerrie, echt een verschrikkelijke manier om je paard te verliezen Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je toppertje.
Verschrikkelijk.. de nachtmerrie van elke paardenliefhebber.. waarschijnlijk heb je enorm vaak gedacht: Dit kan niet waar zijn... heel veel sterkte ermee!
Jeetje, wat een vreselijk naar ongeluk. Heel veel sterkte met het verlies van je paard. Het ongeluk doet me trouwens een beetje denken aan het boek de paardenfluisteraar... Is net zoiets. Brrr.
Heel veel sterkte met dit grote en onterechte verlies. Het is niet eerlijk. Niet te geloven dat die man ook nog gewoon doorgereden was, zulke mensen zou je van de weg moeten halen, die zijn niet los vertrouwd.
De rillingen lopen over mijn rug...Wat een verschrikkelijke *****zak die vrachtwagenchauffeur!! Ik zou zijn reactie wel eens willen zien als een van zijn vrienden werd aangereden!! Ontzettend veel sterkte de komende tijd..