Weltrusten voor straks

(Voor mij was het slapen gaan erg moeilijk.. ik wilde niet dag als de dag voorbij was Zisk ook voorbij was)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexLynn12 schreef:Heb nu dus de staart gewassen heb alleen nog niet het halster kunnen aanraken.. Voorderest niet zoveel moeite, ik gebruik 1 hetzelfde deken voor Lynn die nunique ook omhad.. Vond het onnodig om een nieuw deken te kopen terwijl ze dezelfde maat hadden en tja, twas een oude harry horse en had er niet zoveel mee máár bepaalde halster krijgt lynn ECHT NIET om. Die zijn van nunique en van niemand anders..
Dingen die je nu niet kunt aanraken komen later wel.. Ik wil het halster namelijk boven mn bed hebben, naast haar schilderij en foto's.
Haar ijzer hangt er al maar ik zit maar de kl*ten met dat halster, krijg het niet over mn hart om dat ding aan te raken!
Gek he!! Zo'n bepaalde invloed heeft het.. Misschien komt het omdat ik niek als verassing kreeg en ze dat halster om had, en ze is gestorven is precies datzelfde halster..
Ik moest het halster trouwens wel ophalen bij de baas van stal.. ze had hem apart gehouden totdat ik erom vroeg en zij heeft hem ook afgedaan toen niek dood was.
Pas 3 weken later vroeg ik erom en ben ik met het halster in me hand naar huis gefietst.. Compleet in tranen, mensen keken me echt raar aan.. in de schuur gedumpt en nu 1,2 jaar later hangt het er nog steeds..
Mauza schreef:JoycexLynn12 schreef:Heb nu dus de staart gewassen heb alleen nog niet het halster kunnen aanraken.. Voorderest niet zoveel moeite, ik gebruik 1 hetzelfde deken voor Lynn die nunique ook omhad.. Vond het onnodig om een nieuw deken te kopen terwijl ze dezelfde maat hadden en tja, twas een oude harry horse en had er niet zoveel mee máár bepaalde halster krijgt lynn ECHT NIET om. Die zijn van nunique en van niemand anders..
Dingen die je nu niet kunt aanraken komen later wel.. Ik wil het halster namelijk boven mn bed hebben, naast haar schilderij en foto's.
Haar ijzer hangt er al maar ik zit maar de kl*ten met dat halster, krijg het niet over mn hart om dat ding aan te raken!
Gek he!! Zo'n bepaalde invloed heeft het.. Misschien komt het omdat ik niek als verassing kreeg en ze dat halster om had, en ze is gestorven is precies datzelfde halster..
Ik moest het halster trouwens wel ophalen bij de baas van stal.. ze had hem apart gehouden totdat ik erom vroeg en zij heeft hem ook afgedaan toen niek dood was.
Pas 3 weken later vroeg ik erom en ben ik met het halster in me hand naar huis gefietst.. Compleet in tranen, mensen keken me echt raar aan.. in de schuur gedumpt en nu 1,2 jaar later hangt het er nog steeds..
Je vroeg hiervoor wat je met d'r staart kon doen.
Ik heb wel eens gehood dat je van een pluk van dat haar een armband kunt laten maken?!
Je moet er heel wat geld voor over hebben maargoed...
HIer een link http://www.horsehairjewelry.eu/index.html
ManonR schreef:heej allemaal.. weet je wat ik zo raar vind.. het gevoel diep van binnen van dat enorme gemis dat iedere keer weer naar boven komt.. ik heb t gevoel alsof me dat zegt dat ik het niet goed verwerk? k heb net even over zisk gepraat en ik voel me echt een soort van los van mezelf.. alsof ik niet meer weet wat ik voel. Moest het even kwijt