Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Splash_ schreef:Mjne is vanmorgen overleden, ik bevat het niet, ik wil terug naar gister, niet mijn Sense...
Tijgertje86 schreef:Snackie ik heb net jouw verhaal over Marlon gelezen. Wordt er treurig van...wat een prachtig paard en wat een pech.
Kiwi_ schreef:Wat een mooie reading weer... Ik weet nu ook echt zeker dat ik ook een reading bij haar ga laten doen, ik wil gewoon zo graag nog wat dingen weten.
Is er trouwens nog een aantal weken wat tussen het overlijden en de reading moet zitten of maakt dat niets uit? Ik wil namelijk zo graag op 1 of andere manier toch een beetje contact met hem hebben..
Citaat:"Soms vragen mensen zich af waarom deze ellende alleen bij hun gebeurd... dit is dus de reden... om haar die mooie laatste tijd te hebben kunnen geven en voor het paard om het mooi af te sluiten... Heel cru, maar zo is het wel.. Het komt niet voor niets op je pad.."
Cayenne schreef:Ik heb de eerste weken, maanden, continu een kaarsje gebrand. Dat klinkt misschien raar, maar dat was mijn manier van herdenken en een gevoel "levend" houden. Het gaf ook heel veel steun en houvast. Nu brand ik nog steeds kaarsjes op de geboortedag en sterfdag van mijn 2 paarden. Dat voelt erg goed.
Snackie schreef:Ik ben zo blij dat ik Kay heb.. hij was extreem knuffelig vandaag
SplashIsLief schreef:Vandaag vóór het eerst heb ik beseft dat mijn nieuwe paardje echt wel het plaatsje van Splash in kan vullen. Is dat oneerlijk? Nou misschien wel.. Splash was onwijs bijzonder voor me, ik ben met haar opgegroeid, maar dat wil niet zeggen dat Nuut niet ook een plek in mijn hart heeft verovert. En ik weet zeker dat Splashie daar vrede mee heeft
Snackie schreef:SplashIsLief schreef:Vandaag vóór het eerst heb ik beseft dat mijn nieuwe paardje echt wel het plaatsje van Splash in kan vullen. Is dat oneerlijk? Nou misschien wel.. Splash was onwijs bijzonder voor me, ik ben met haar opgegroeid, maar dat wil niet zeggen dat Nuut niet ook een plek in mijn hart heeft verovert. En ik weet zeker dat Splashie daar vrede mee heeft
Dat gevoel heb ik van de week ook een paar keer gehad. (wel heel speciaal trouwens!)
Heel raar.. maar ik durf het nog niet echt.
Waarom?Geen idee. Ik zou nu al kapot van verdriet gaan als Kay weg mocht vallen.
Nu ik hem ken.. hoopte ik zomaar even.. dat ik hem eerder had leren kennen.
(in dat halve jaar paardloos dan.)
Marlon is zeker mijn nummer 1...maar Kay begint echt in te lopen. Ben gek van het dier..
En ook al heb ik af en toe nog verdriet om Marlon. Ik weet voor mezelf..dat ik nu toch verder moet. En dat Kay een goede opvolger is. die me het zelfde vertrouwen geeft als wat Marlon me gaf.