Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rakker_ter schreef:natuurlijk laat je je paard dan inslapen. je kunt tog niet denken dat je je eigen paard op je bord hebt liggen? bah
ik zou apsoluut inlaten slapen!!!
ik moet er niet aan denken dat mijn paard naar de slacht gaat!
gr rakker_ter
Sharmila schreef:Ja ben een muts in dat soort dingen hoor.
Wanderers schreef:Sharmila schreef:Ja ben een muts in dat soort dingen hoor.
Hee, als dat al zo is .. dan wel eentje met gevoel hoor!
Vraag me wel iets af, zonder iemand overigens te willen (ver)oordelen. De mensen die hun paarden liever laten slachten; met welk doel hebben zij een paard? Puur voor de prestatie (sport, fokken, keuringen) of uit liefhebberij/hobby? Kom nml. ook op andere (kleinere) fora en lees daar regelmatig dat mensen afscheid moeten nemen van hun paard en tot nu toe wordt er elke keer voor inslapen gekozen. Waarbij ik even wil melden dat het afspuiten in geen van die gevallen (gelukkig!) geleid heeft tot de hier gevreesde 'doodsstrijd'. Integendeel; de betreffende mensen zijn, ondanks het verdiet, tevreden over hoe het eea. gegaan is.
Vroeg me dus af of hier op Bokt veel (meer) mensen zitten die een paard om andere redenen hebben dan de mensen die kleinere (hobbymatiger?) fora bezoeken en dat daarin het verschil zit van bepaalde keuzes? Kan ik die vraag hier stellen, of moet ik een nieuw topic openen?