Veel sterkte toegewenst, Tineke en Maarten. Wat gaan jullie door een heftige periode.
terpentijn
Geplaatst: 01-08-17 13:20
Tien, Maarten, ik probeer woorden van troost hier neer te zetten, maar ik vind ze niet, mijn keel zit dicht, mijn blik wordt steeds wazig van de steeds weer opkomende tranen, bij het idee aan jullie verdriet. Ik wil iets zinnigs zeggen, iets dat helpt, dat stelpt, maar ik merk dat ik eigenlijk woedend ben. Ja, woedend. Omdat je nu al wéér, zo kort na al die andere paardenverliezen, de onvolprezen en onovertroffen Kim, oerpaard en alfa-mamma, zo'n verdriet moet doormaken... onmenselijk zo'n gemis en hartepijn. Ik wil je nog zeggen dat ik een enórm respect voor je heb, dat je haar hebt laten gaan, dat je in haar belang hebt gekozen....ik weet wat dat een mens kost.
Ben altijd een stille meelezer geweest van je topics. Kon erg genieten van jou band samen met Kim. Maar wat er de laatste periode is gebeurd daar zijn gewoon geen woorden voor. Onwijs veel sterkte
Ik kan jullie alleen maar enorm veel sterkte wensen met dit enorme verlies :-(
Ik had ook even oude filmpjes van jou en Kim terug gekeken en wat een prachtig, imposant paard is het ook. Tot op de laatste dag zag ze er goed uit (op de foto's dan), maar dat kan ook niet anders met zoveel liefde in een paardenparadijs.
Wat vreselijk verdrietig...en nu ik het filmpje zie,vooral het eerste als ze aan komt sloffen snap ik je beslissing.Jullie hebben het goed gedaan.Aan haar gedacht,en dat is mooi.Maar oh zo moeilijkheel veel sterkte met dit enorme verlies van een icoon...want dat was ze
Heel veel sterkte. Het is een tijd geleden voor mij dat ik op bokt ben geweest, maar nu ik weer kijk en zie dat er meerdere bij jullie overleden zijn... Echt heel veel sterkte gewenst, wat moet het vreselijk zijn.. Ook allemaal zo kort achter elkaar...
Echt heel heel veel sterkte gewenst...
F_Orumster
Geplaatst: 01-08-17 14:29
Veel sterkte, wat een legende is heen gegaan.
Nikit
Geplaatst: 01-08-17 14:30
Wat een enorm groot verlies en gemis... Niet te bevatten en geen woorden voor. Heel heel veel sterkte Tineke en Maarten!!
Ow nee! hier had ik echt niet op gerekend vandaag de hemel heeft er een BOKT ster bij! Heel veel sterkte Tineke en Maarten met dit immens grote verlies
Myrth97
Geplaatst: 01-08-17 15:34
Dag lieve Kim Heel veel sterkte
MariaMaaike
Geplaatst: 01-08-17 15:41
Een stille meelezer van jullie topics, ik wens jullie heel veel sterkte!
LadyKim
Geplaatst: 01-08-17 15:42
Oh nee lieverds
Ik had gehoopt dat deze dag nooit zou komen, tranen over Mn wangen en woorden schieten tekort.
Wat een icoon is heen gegaan, geweldig paard. Ze zal in al onze harten een speciaal plekje hebben.
Jullie hebben het super gedaan, jullie hebben voor het paard gekozen. Een moedige keuze die niet iedereen kan maken. Je mag trots op jezelf zijn.
Hele dikke knuffel!! Ik, met heel bokt, denk aan jullie
Zelfs als je weet dat het eraan zit te komen blijft het kl*te. Heel veel sterkte met het verlies!! Kim heeft aan jouw en later ook aan maarten een super baasje gehad geen beter plek had ze kunnen krijgen. En jullie geen beter paard. Nogmaals veel sterkte!!!