Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexLynn12 schreef:Ik vind dat de mensen die hier komen JUIST voor hun paard kozen.. En ik denk dat IEDEREEN gevochten heeft voor haar/zijn paard..
diddlmouses schreef:Dit is dus precies de rede dat ik bijna niet meer in dit topic kom.
Ik vind dat er vaak veel te makkelijk over inslapen gedaan wordt , en dan wordt er gezegd dat het het beste voor het beest was, maar vaak (en nu heb ik het niet stef! ) is het uiteindelijk het makkelijkste voor de mens. Die heeft er heus wel verdriet van maar in mijn ogen zeker niet alles eraan gedaan!
Als een mens iets mankeert doen we er toch ook ALLES aan om diegene beter te maken!
diddlmouses schreef:Als er echt geen kans op herstel is dan is het een ander verhaal, maar als er maar een beetje kans is kan ik er niet bij dat dat niet geprobeert wordt. Ik vind gewoon dat er vaak veels te makkelijk over gedaan wordt.
Maar goed ik ga er verder niet meer op in en zal me bij deze ook helemaal terug trekken uit dit topic.
diddlmouses schreef:Als er echt geen kans op herstel is dan is het een ander verhaal, maar als er maar een beetje kans is kan ik er niet bij dat dat niet geprobeert wordt. Ik vind gewoon dat er vaak veels te makkelijk over gedaan wordt.
Maar goed ik ga er verder niet meer op in en zal me bij deze ook helemaal terug trekken uit dit topic.