Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Assepoetster schreef:Pikeur ik wens je heel veel sterkte, zoek de warmte om je heen en hou je daar aan vast. Denk ook aan jezelf en wat voor leuke dingen jullie samen hebben meegemaakt. Wees daar trots op.
Nogmaals sterkte
diddlmouses schreef:Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar ik vind 25% nog hartstikke veel!
Pikeur schreef:Mn pony is zojuist ingeslapen
Hoe moeti k afscheid nemen
zn zweet nog aan mijn handen terwijl hij er niet meer is
hoeveel pijn kan een mens hebben
http://i26.tinypic.com/29msraf.jpg
13 september
stef schreef:Ten eerste Pikeur: Ontzettend veel sterkte, ik begrijp uit je posts dat je paard een medisch probleem had. Het is dan een schrale troost te weten dat hij daar nu geen last meer van heeftdiddlmouses schreef:Ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar ik vind 25% nog hartstikke veel!
Wat wil je hier nu mee zeggen? 25% is niet veel, en zeker niet in dit geval. Er was 25% kans dat ze goed door een operatie heen kwam, die operatie was op zich het probleem ook niet, maar dan...
Het botvlies was beschadigt, botvlies kunnen ze niet maken. De bloedvaten waren weg geslagen, en de doorbloeding naar de voet toe moest dan dus van ongeveer 2cm af komen.
Een operatie had dus enkel uitstel geweest. De kans dat het been vanaf de kogel NIET af zou sterven was minimaal.
Op het moment dat je nu dus zou zeggen dat jij het geprobeerd zou hebben, zeg je dus tegelijk dat ik niet alles gedaan heb (er viel nl niks te doen) en daarom vind ik deze opmerking alles behalve passend. Je mening respecteer ik, je tact niet. (en nu blijf ik heel netjes...)
Assepoetster schreef:Of het nou veel of weinig was, dit is de keuze geweest van de eigenaresse Stef en dit was de beste, hoe je het ook went of keert. Zij is tenslotte diegene die weet wat het beste voor haar pony is geweest, wat de percentages ook mogen zijn.
Het lijkt me overigens niet gepast daar over door te discussieren.
Sterkte stef!
diddlmouses schreef:Dit is dus precies de rede dat ik bijna niet meer in dit topic kom.
Ik vind dat er vaak veel te makkelijk over inslapen gedaan wordt , en dan wordt er gezegd dat het het beste voor het beest was, maar vaak (en nu heb ik het niet stef! ) is het uiteindelijk het makkelijkste voor de mens. Die heeft er heus wel verdriet van maar in mijn ogen zeker niet alles eraan gedaan!
Als een mens iets mankeert doen we er toch ook ALLES aan om diegene beter te maken!