Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexLynn12 schreef:Jeetje zeg! Wat vervelend van Skreia!
Sommige mensen hebben veel verdriet maar kunnen er niet om huilen.. Het zit vanbinnen he!
Wel goed dat je haar foto's nog regelmatig terug ziet, dat is erg goed.. Zo kun je mooie herinneringen ophalen en lekker aan haar denken..
Ook ik heb een schilderij van Nunique en ben daar zo blij mee.. Elk haartje klopt, hij is tot op de detail geschilderd.
Hij hangt boven me bed en zo val ik altijd met haar in slaap..
Veel geluk met je nieuwe fjord! Ben je niet aan het vergelijken? Dat deed ik constant..
Ilonab schreef:Het blijven wel iedere keer akelige verhalen om te lezen en zit dan echt weer met een brok in me keel de verhalen van andere te lezen.
Aan de andere kant is het fijn om dingen te kunnen delen met elkaar want vanuit me omgeving ook heel veel onbegrip gehad over het verdriet wat ik heb om me mannetje ze snappen het niet hebben jullie dat ook wel eens???
Gister trouwens nog een lijstje gekocht voor een foto die ik via een fotograaf nu pas kon bestellen daarvoor ging het gewoon niet.
Ilonab schreef:Ja het was ook echt een lolbroek en heb echt veel lol gehad met hem.
Ik heb toen bewust voor heel iets anders gekozen omdat ik ook bang was om te gaan vergelijken.
@ Skreiandor heb jij bewust weer voor je Fjord gekozen?
JoycexLynn12 schreef:Wat een vreselijk mooi paard was het.. Ben dol op schimmeltjes!!!
Heb je profiel bekeken Skreiandor en ook jij heb hele mooie paardjes!
Ik vond skreia een erg mooi paard, volgens mij was jullie band erg sterk!
Ik begreep dat Skreia een zoon heeft gekregen? En heb je hem nog?
Cas is ook leuk!
Ik ging eerst ook vergelijken.. dom want geen een paard is hetzelfde..
Na mijn reading heb ik haar los kunnen laten en sindsdien nooit gaan vergelijken
Ilonab schreef:Ik hoop zker dat ik er iets aan heb, ik heb de laatste tijd alleen al zoveel verdriet gehad en wordt er niet vrolijker van.
Korte uitleg ik was een vriendin van Barco hier op bokt misschien kennen jullie haar verhaal 2 weken nadat ze moeder was geworden is ze overleden. De zondag voor haar overlijden was ik bij haar op kraamvisite geweest....
2 weken na haar begravenis heb ik mijn mannetje weg moeten brengen omdat het niet meer ging dus tja het is nogal heftige tijd geweest met heel veel verdiet. Waarvoor ik in eerste instantie ben weggelopen maar sinds 2 maanden dubbel en dwars heb terug gekregen.....
JoycexLynn12 schreef:Precies! Uit het oog maar niet uit het hart..
Even wat anders.. Heb nog steeds die mooie staart van Nunique liggen.. Wat zouden jullie doen met deze staart?
Doe de foto's even in link misschien omdat sommigen het niet prettig vinden om naar te kijken.
http://i37.tinypic.com/iqknd0.jpg
Ilonab schreef:Hahaha het is zeker stil
Ik zit op me werk en totaal geen zin om te werken. Gister dan een waardeloze dag gehad wel fijn geëindigd lekker met me vriend de stad in geweest en uit wezen eten maar nu al zo'n weekeind idee.
Tja het is wel een beetje cru om dat zomaar aan de muur op te hangen dat is waar. Maar wat dan dat is een hele goede vraag.
Ik las trouwens je topic over de staart en het stukje over schoonmaken van je halster.
De deken die heras op had heb ik daarna nooit meer aangeraakt een stalgenootje heeft hem uit de trailer gehaald en geen idee waar gelaten want ik wilde hem echt niet zien. Dat zelfde geld voor z'n halster die heb ik ook daar achtergelaten ik kon het gewoon niet aanraken die dingen.