Meissie, ik heb hier ook al eens gereageerd maar ik kom steeds even terug kijken. James triggerde me altijd al gewoon omdat jullie er met jullie gezin zo'n plezier mee hadden. Prachtig gewoonweg. Nogmaals, mijn sterkte. Laat die tranen maar komen, ze tegenhouden heeft geen zin. Dikke knuffel!
Meidje toch...als deze foto's ons al in tranen brengen, wat moet het jullie dan niet doen Wel heel fijn dat jullie als gezinnetje samen rouwen en steun aan elkaar hebben! Lief ook van je zus
StellaMay...jij alsnog heel veel sterkte met het verlies van Sarah
Ik had in het begin al gereageerd, als ik de reacties zo lees dan krijg ik kippenvel. Kan me zo goed inbeelden hoe het voelt als je zon dierbare kwijtraakt...
Ik kijk steeds of ik je in de paddock zie staan. Ik kijk steeds of ik een glimp van je kan opvangen in de weide. Terwijl ik weet dat je er niet meer bent. Ik probeer je hinnik te horen, want je hinnikte altijd naar me. Als ik wandel in de omgeving waar we samen gereden hebben, denk ik aan jou. Als ik je kleine weide maatje, Bliksem verzorg denk ik aan jou. Vanavond was ik de paddock aan het uitmesten, normaal stond jij er dan bij en kon ik zo op je rug springen. Nu staat alleen je kleine vriendje toe te kijken.
En dat gevoel zul je nog lang hebben, maar het verdriet zal vervangen worden door een glimlach...echt
En hopelijk vind je snel een nieuwe kameraad die naast het lege plekje van James mag staan. Niet erop of in plaats van, maar erbij. Want James is nooit echt weg
Nee toch, ik lees in je andere topic dat James dood is. Wat een nachtmerrie, om je paard zo te vinden! Heel veel sterkte met het grote gat dat hij achterlaat in jullie gezin.
Ja, hij is er niet meer Vandaag ging het aardig 'goed'. Had dan ook veel afleiding. Maar nu... zit er weer compleet doorheen... Denk dat ik toch maar moet proberen te slapen.
Ah arme Chasey,. Ik las net je bericht naar hem.. Kippenvel! Ik weet gewoon niks te zeggen,,, sorry
eridinges
Geplaatst: 01-05-16 13:46
Wat verschrikkelijk naar. Heel veel sterkte. Ik weet precies wat je mee maakt nu helaas... alles heeft een herinnering en vaak komt het verdriet binnen als een bom.
Sterkte, ook voor je mannen!
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-16 22:43
Vanavond bezig geweest met James' gedenk hoekje.
Met het kaarsje.
En met wat meer licht, om het beter te kunnen zien.
Wil binnenkort nog even wat mooie foto's af laten drukken en een op canvas. Man was mis ik hem.
Mooi gedenkhoekje! Waar heb je die diepe lijst vandaan? Lijkt me ook wel wat voor mijn overleden Steffy. Ook al zo'n once in a lifetime pony. Hij zal altijd in je hart blijven maar de scherpe randjes zullen er op den duur iets afgaan. Maar ik weet het, het is moelijk
franka75
Geplaatst: 04-05-16 02:09
Echt een mooi hoekje, zelf ging mijn lievelingetje in 98 maar ik speel een paardenspel en daar komt ze ook in voor de stallen naar haar genoemd en ik heb zelfs haar een hemelse achtergrond kunnen geven in het spel. ze heette sutula en ook ik vergeet haar nooit. ze staat op mijn profiel. Misschien is het fijn om toch naar een ander groot paard te gaan kijken het helpt bij het gemis als je met dat andere paard weer nieuwe dingen kan ontdekken en het is geen verraad naar James.
Wat een mooi gedenkhoekje heb je gemaakt. Dat paard had een gouden thuisje bij jullie, wat zou het mooi zijn als je op termijn een ander paard dit zou kunnen bieden.
Wat doet het pijn hé... Het is nu bijna een jaar geleden dat ik mijn merrie veel te jong moest laten gaan, er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan haar denk. Ik wens je veel kracht en moed, ik hoop dat je rust kan vinden. En laat de tranen maar komen, nergens goed voor om die op te kroppen.
Die tranen komen ook wel, watervallen soms.. Gisteren zelfs in de Ikea, toen ik dat diepe lijstje daar kocht. "Daan, hoe vindt je dit om James staart in te doen?" Vroeg ik met tranen in de ogen.... Hij vond het een mooi idee.
xBontfire
Geplaatst: 06-05-16 15:46
Week twee alweer.. hoe is het inmiddels met jullie en Bliksem? Ik kan alleen maar heel veel sterkte toewensen, mijn pony is niet plotseling gegaan maar wel veel te vroeg en ja na bijna een jaar doet het nog steeds zeer. Maar ik kan ook met een brede glimlach over haar vertellen en hoe geweldig ze wel niet was. Ze wandelt elke dag even door mijn gedachtes. Het wordt uiteindelijk beter, maar ik snap het als je nu even geen licht ziet aan het eind van de tunnel.
franka75
Geplaatst: 07-05-16 02:23
hoi hoe gaat het nu met je vermoed nog wel redelijk hetzelfde. maar als je wilt praten kan dat uiteraard ook via pb