Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebody_ schreef:Ik heb helaas vandaag mijn paard in moeten laten slapen en ik heb geen flauw idee wat voor houding ik mezelf moet geven. Zit compleet onder de ibuprofen/paracetamol/alive-combinatie, het ene moment jank en schreeuw ik het huis hier overhoop, het volgende moment is het net alsof ik buiten mijn lichaam sta, alsof ik er helemaal niet bij ben(zoals nu). De uren gaan in een roes aan me voorbij.... Wat een verschrikkelijk gevoel is dit!
Somebody_ schreef:Ik heb helaas vandaag mijn paard in moeten laten slapen en ik heb geen flauw idee wat voor houding ik mezelf moet geven. Zit compleet onder de ibuprofen/paracetamol/alive-combinatie, het ene moment jank en schreeuw ik het huis hier overhoop, het volgende moment is het net alsof ik buiten mijn lichaam sta, alsof ik er helemaal niet bij ben(zoals nu). De uren gaan in een roes aan me voorbij.... Wat een verschrikkelijk gevoel is dit!
Pikeur schreef:Maar we gaan er nog gewoon een leuke tijd van maken, zolang hij nog leeft wil ik niet al doen alsof hij niet meer leeft maar ik vind het toch wel fijn dat ik hier even alles waar ik mee zit eruit kan gooien
Bedankt
lupicor schreef:Verlies dat slijt, het heeft tijd nodig maar t slijt en er blijven alleen nog herrineringen over...
ik heb 2 jaar geleden mijn paard verloren... heftige koliek waar ze zelfs in utrecht niets meer voor m konden doen... was 2 dagen voor het nk... heb daarna geen goed paard meer om te rijden gehad en ben gestopt met concoursen te rijden...
het is moeilijk maar een opvolger voor hem zal ik nooit meer vinden...
Pikeur schreef:Oke bedankt, heb het zelf nog nooit meegemaakt vandaar dat ik het echt niet weet
Hij heeft een kwaadaardige tumor op zijn piemel, hij is inmiddels 31 jaar dus opereren is ook niet echt een optie meer
Het is 1 keer weggehaald maar is ook weer terug gekomen omdat niet alles zomaar weggehaald kan worden
De dierenarts heeft dit op 9 maart vastgesteld en gaf hem toen al niet lang meer, maar toch is het tot nu toe opzich wel goed gegaan maar 't gaat ineens zo hard achteruit..
Moet om de dag goed uitspoelen omdat hij niet meer kan uitschachten, en dan staat hij in de wei maar wat te schoppen met zijn achterbenen.. (waarschijnlijk omdat al de urine e.d. in de koker blijft zitten en dat is met dit weer echt niet lekker) en hij heeft ook zo nu en dan bloed in zijn urine
Tot nu toe is het voor hem nog draagbaar als ik het schoon hou en issie nog gewoon energiek, daar ben ik wel heel erg blij mee..en ik hoop ook gewoon dat het een poosje stabiel blijft maar omdat het in de laatste 2 weken ineens zo slecht is geworden ben ik toch bang dat het ineens aan het omslaan is
Toen mijn vader pas de DA tegenkwam was de DA iig behoorlijk verbaast dat mn paardje nog leefde, dus aan de andere kant is het naar omstandigheden heel goed gegaan en heeft hij een mooie leeftijd maar oh wat is het moeilijk
Maar we gaan er nog gewoon een leuke tijd van maken, zolang hij nog leeft wil ik niet al doen alsof hij niet meer leeft maar ik vind het toch wel fijn dat ik hier even alles waar ik mee zit eruit kan gooien
Bedankt