Kyrseltje schreef:Kort maar toch wel met betekenis vind ik;
Ik wil niet
Ik wil niet verder
Ik wil niet verder zonder jou
Kort maar krachtig

Heel fijn gedichtje.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kyrseltje schreef:Kort maar toch wel met betekenis vind ik;
Ik wil niet
Ik wil niet verder
Ik wil niet verder zonder jou
Joscaa schreef:Die is écht heel mooi..![]()
Toen ik halverwege het gedicht was, dacht ik al dat het om Fleurtje ging, toen las ik verder, toen zag ik haar naam staan.
Toen ging ik in je profiel kijken, toen wist ik dat het dé Fleurtje was. Weet niet waarom(ja, omdat het zielig is, maar al die andere verhalen bij IM 'vergeet' ik weer), maar het grijpt me toch wel aan..![]()
Echt heel mooi gedicht
loves_elino schreef:Ik had een vraagje :
Wil iemand een gedicht voor mij maken ?
Het is voor mijn vriendin, haar pony is de dag voor haar verjaardag gaan steigeren ze klapte daarbij achterover, nja alles ging weer met der goed en toen wouden we der in de stal gaan zetten en toen deed ze het nog een x! ze werd zo snel mogelijk naar Utrecht gebracht maar om half 12 's avonds is ze overleden ! De oorzaak was een hersenbloeding , bij de 1ste klap is een stukje van der schedel in der hersenen gegaan en bij de tweede val nog verder. nog ff wat info over der pony :
Het was een zwarte shetlander, heeeeell eigenwijs maar ze kon super lief zijn! Ze heette Roemba en ze had een maatje Roline, het waren zusjes! Ze waren onafscheidelijk, ze moesten altijd samen rijden want anders ging de een niet van het terrein af. Roemba is 10 februari overleden. Ze mocht 5 jaar worden.