) en zette die op dezelfde plek neer. Toen hebben ze samen in de buitenbak gestaan overdag een week en ik vond het echt een geweldig paard! En Robijn ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en zette die op dezelfde plek neer.

Ik snap heel goed dat je hem mist. Maar ik denk sowieso dat iedereen in dit topic elkaar wel begrijpt 

Ook hier heb ik veel aandacht en afleiding aan hem gehad, was erg welkom naast die stoffige boeken. 

Volgende week diploma uitreiking. Ik heb veel van mijn vrije tijd in de verzorging van mn paardje gestopt, om het verdriet van Shiva wat te verzachten. Ik heb mezelf van de week betrapt dat ik toen ik boos werd omdat Tool niet luisterde Shiva zei ipv Tool. Dat was wel een momentje slikken, want dan komen de tranen boven natuurlijk.. 

Ik durfde het niet tegen mijn ouders te zeggen en wist het een week te verzwijgen toen vertelde ik het en die zelfde avon kreeg ik te horen dat hij dood was:'( maar alles waar ik kwam ik had overal gedachten aan hem in school en alles en aan het begin vroeg iedereen hoe het ging met fury en nouja kon ik het niet laten om in huilen uit te barsten dat beestje was mijn grootste liefde en ik mis hem echt elke dag de ziekte begon in december afgelopen en hij was het laatste paard dat dood ging dat was in maart maar ik heb tien tallen paarden verloren door die ziekte en dat is niet te vertellen hoe erg :'( 

Hij was wild op appels en peren. Ik stond hier trouwens op de picknicktafel.

Ik vond dat wel vreemd...Een stalgenoot zei toen dat dat kwam omdat ik te lang heb gewacht maar ik heb het echt meteen erna geprobeerd (ofja, 2 minuutjes ertussen ofzo
). Heb het na een keer of 3 maar zo gelaten en zijn hoofdje afgedekt met een handdoek. Want het was die dag best warm en er zaten ook veel vliegjes enzo.