Eindelijk heeft Romy de nieuwe pony geaccepteerd, was een tijdlang echt haat en nijd tussen die 2, maar godzijdank kunnen ze elkaar nu wel verdragen. Heb ze zelfs al betrapt op kriebelen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grit schreef:! En ik heb in mijn geval niet voor een nieuw paard gekozen om het verdriet te verzachten. Dat kan Vince niet, het verdriet wordt er niet minder om. Ik kan gewoon niet zonder een paard en het plezier wat ik aan ze beleef. En met Vince kan ik gelukkig blijven genieten van mijn hobby. Ik zat echt down thuis en had geen zin in leuke dingen, paardloos is niks voor mij.
Maar dat werkt voor iedereen anders, dat is in dit topic ook wel te lezen.
Grit schreef:Toen ik op zoek ging naar Vince, wist ik precies wat ik wel en niet wilde, juist door mijn tijd met Bert. Het moest bijvoorbeeld een paard zijn waar ik gemakkelijk mee kon buiten rijden (dat was bij Bert niet altijd).
Vince is echt een megafijn buitenrijpaard, ik roep dan ook wel eens enthousiast "wat fijn dat ik dit nu kan, met Bert kon ik dat niet".
Dit is een voordeel van Vince en ik vind hem supermooi en lief, ik heb hem immers zelf uitgekozen en voor minder ging ik niet. Op sommige gebieden is Vince dus leuker. Ik vind het ook leuk dat Vince met Tom speelt en kroelt, dat deed Bert niet zo snel.
Maar Bert blijft Bert, met alle hoogtepunten en sommige dieptepunten. En de band die dat heeft gegeven maakt Bert zo bijzonder voor mij, daar kan geen ander paard tegenop. Bert blijft altijd mijn kanjer. Vince krijgt/heeft op een andere manier een bijzondere plek.
Dus Uvo leuker vinden dan Marlon zegt denk ik vooral iets over de dingen nu gemakkelijker en fijner gaan. En je bent gek op Uvo, je hebt hem zelf uitgekozen. Hij verdiend dit ook en jij ook.
Marlon heeft al een bijzonder plekje bij jou en dat plekje blijft er altijd!