Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
diddlmouses schreef:Ik reed er sowieso al een haf bij 1 a 2x in de week.
Dat heb ik op een gegeven moment wel weer opgepakt, maar dat is gewoon totaal mijn type paard niet, hartstikke lief beestje hoor, aan hem ligt het niet. En ik heb Ot zn shet nog, dus ben niet helemaal uit de paarden zeg maar..
Wel super dat je die Tinker kon gaan doen, je valt al in zoooo'n gat, dat het wel lekker is om wat je zegt af en toe ongedwongen toch te kunnen rijden. Blijf je die tink nu ook nog doen?
Kiwi_ schreef:Wij hebben meerdere paarden, die geven wel onwijs veel steun. Maar toch, ze zijn allemaal al wat ouder, en hij was echt mijn paard voor de toekomst, en eigenlijk had ik met hem ook het meeste, ondanks dat de anderen er allemaal al langer zijn.
Gister heb ik ook voor het eerst weer gereden, maar het was alleen maar huilen. Ik wil gewoon zo ontzettend graag dat het niet waar is, dat ik straks naar de paarden toe ga, en dat hij gewoon wel weer in draf naar het hek toe komt...
SplashIsLief schreef:Ik had Tenuta al, in het begin vond ik het wel lastig om naar stal te gaan, maar het heeft me eruit eindelijk wel door heen geholpen
Snackie schreef:
diddlmouses schreef:@ Kiwi,, het is ook nog zo vers bij jou...
Kiwi_ schreef:@Snackie: Fijn dat het zo goed gaat met KayHeb je in de reading met Marlon ook iets over een ander paard laten vragen of niet?
Kiwi_ schreef:diddlmouses schreef:@ Kiwi,, het is ook nog zo vers bij jou...
Dat vinden 'vrienden' wel meevallen, die vinden dat ik er nu wel eens overheen moet zijn, het is 'maar' een paard. Hij was zo ontzettend veel meer, hij betekende zoveel voor me.. Gelukkig snapt mijn vader het wel, aangezien hij ook helemaal gek op hem was..
diddlmouses schreef:Het is mij zoooo onwijs tegen gevallen hoe andere erop reageren, ik d8 dat iedereen wel wist dat Ot echt mn alles was. Nou juist diegene kunnen zulke harde opmerkingen maken!
Ook stalgenootjes die het echt wel weten...
En bokt is me juist weer zo meegevallen, hier lijkt het tenminste of je begrepen wordt!
Behalve in 1 topic, daar wel "rotreactie" gehad dat ze dachten dat ik alleen maar voor de wedstrijden ging en daarom al weer snel een ander paard zou hebben, maar dat wij ondertussen Z reden wil niet zeggen dat ik alleen maar voor de wedstrijden ging, dan had ik niet bij een boer met veel land op stal gestaan, maar wel op een stal met een goede bak...
Hoelang is het bij jou nou geleden?
Wel fijn dat je iig je vader hebt die je begrijpt!
En wij zijn er hier ook altijd voor je he, wat dat betreft vind ik dit (nogsteeds) zo'n fijn topic...