Begin nu toch steeds meer te wennen aan ielke. Al hebben we wel een tijdje last van nukkig gedrag met draven. Hij begint me nu behoorlijk uit te proberen, maar gelukkig gaat dat al weer steeds beter.
wat een leuke, en vooral vrolijke foto's allemaal zeg!!
lonneij: Begrijpelijk dat je je paard dan even extra mist op zo'n moment! Dan wordt weer even pijnlijk duidelijk dat 'ie er echt niet meer is...
czarina
Geplaatst: 07-06-09 22:10
Ja zeker, en dat komt vast allemaal goed. Het is best een jaloers paard en de afgelopen 7 jaar heeft hij me natuurlijk vooral met ostar bezig gezien, en hij voelt nu ook nog goed aan wanneer ik veel met os bezig ben. Dan gaat het rijden ook wat minder. Ik heb wel bevestiging gekregen van de eigenaar dat hij echt mijn paard is, dus ik kan me volledig op hem gaan storten. Hopelijk worden we in de toekomst een leuke combinatie en kan ik eens een wedstrijdje gaan proberen..
Hahaha moet hij alleen nog even leren galoperen. Dat kan meneer nog niet zo best. Zelfs in de wei doet hij het zelden. Draf vind hij zelf gemakkelijker
Het is ook geen galoppeer type he! bij tuigpaarden over het algemeen dat ze een veel sterkere draf als galop hebben.
Maar oefenen , en dan komt het echt wel goed hoor
czarina
Geplaatst: 07-06-09 22:31
Hahahaha moet eerlijk bekennen dat hij pas sinds een half jaar galopeert in de wei. Aan de longe is het me nog maar 3 keer gelukt om hem in de galop te krijgen. Hij draaft zo enorm vlot met reuzestappen dat ik hem ook niet over zijn tempo kan laten draven om hem in galop te krijgen. Maar ik laat de moed niet zakken en zo heb ik een flinke uitdaging om aan te werken
Na ga ik vriendjelief verblijden, hij ligt al een uurtje op bed Weltrusten iedereen