Heb tevergeefs gezocht voor n wei voor Olaf Die man wil m niet meer afgeven, ik had t ergens wel verwacht maar je blijft natuurlijk hopen. Het enige wat ik nu nog kan doen is hopen dat hij het goed heeft..
tina
Geplaatst: 02-06-09 13:18
Shivatjuh01 schreef:
Heb tevergeefs gezocht voor n wei voor Olaf Die man wil m niet meer afgeven, ik had t ergens wel verwacht maar je blijft natuurlijk hopen. Het enige wat ik nu nog kan doen is hopen dat hij het goed heeft..
diddlmouses
Geplaatst: 02-06-09 13:39
Mooie foto Andrea!!
@ Shivaatje, balen zeg!
JollyJumper
Geplaatst: 02-06-09 15:18
Snackie wat een ontzettend leuke foto, en wat een ontzettend leuk paard! Heb je hem al helemaal in je hart gesloten? Toevallig vandaag weer veel aan Jumper moeten denken. Het ongeluk gebeurde ook op zo'n dag als vandaag, warm en zonnig... Maar ik kan het ondertussen echt een plekje geven en ik ben toch wel zo blij met Sanchez. Hij heeft wel iedere keer wat, nu stond ie weer met een dik been omdat ie zich verzwikt had, maar we hebben ondertussen echt een band opgebouwd. Wat ik wel heel apart vind is dat Jumper een littekentje op zijn rechterschouder had waar zijn huid zwart was (ter grote van een cent ongeveer) en waar geen haren meer op kwamen (had ie al zolang ik hem had) en Sanchez heeft nu ineens op dezelfde plek zo'n zelfde litteken terwijl er niets is gebeurd (geen wondje of zoiets) Heel apart. Ik heb trouwens een nieuwe camera en heb net een mooie foto van San gemaakt.
Knappe jongen he...
diddlmouses
Geplaatst: 02-06-09 15:31
Zeker weten JJ! Fijn te horen dat je nogsteeds heel blij met hem bent. en van dat plekje is wel heeel apart
Kiwi_
Geplaatst: 02-06-09 15:37
Wat een prachtige vossen hebben we hier toch Mooie foto's Snackie en JJ Heel apart van dat littekentje inderdaad...
Mooie Sanchez!! JJ, hij is echt gaaf! apart van dat plekje
En dakootje is ook een heerlijk dier
Kiwi_
Geplaatst: 02-06-09 21:58
Lieve foto Dreeke Hij is nu 2 toch?
Met mijn nieuwe vriend gaat het allemaal prima, hij is al een stuk gegroeid, en mag binnenkort afscheid nemen van zijn mannelijkheid. Hij krijgt praatjes, gister is hij op onze 22-jarige ruin gesprongen en dat is nou niet helemaal de bedoeling. Met mensen zijn er geen problemen, maar ik vind het sneu voor hem om hem steeds alleen te zetten, dus dit is de beste oplossing.
De laatste tijd rijd ik op mijn werk steeds vaker op de grote vriend uit de opfok, en heel vaak vliegt er een blauw vlindertje een stuk met ons mee. Zorgt altijd weer voor een glimlach, toch altijd het gevoel dat er nog iemand met ons mee is.
Apart JJ. Wel een superfoto! En Dakota is ook een knapperd!
Kiwi; gezelschap van een vlindertje
Shivatjuh; wat balen.
Dit weekend ook een poging gedaan om een foto van mij en Vince te maken, maar hij had andere interesses (en de zon werkte niet mee)
In de houdgreep
tina
Geplaatst: 02-06-09 22:42
mooie fotos allemaal ,ik sta nog nergens op met miranda samen
een vlinder ,was keer op tv ,is er iemand in je familie overleden die je graag mocht? dat is die vlinder die je ziet ,vandaar dat gevoel van een meerijder ook dat je erbij hebt
Ik had afgelopen zaterdag even een down momentje. Er staat een nieuw paard nu gestald, die loopt nu ook met Romy in de wei. Maar ze accepteert hem niet. En dan moet ik toch automatisch weer terug denken aan hoe ze altijd samen met Mo stond te grazen, met maximaal 1 meter tussen beide, altijd samen. En hoe ze dan nu reageert op dat paard. Vreselijk. Ik ben denk ik niet de enigste die er moeite mee heeft.
Kiwi_
Geplaatst: 04-06-09 16:38
Heerlijk Snackie, zo'n gevoel hebben
Lonniejj:
Grit
Geplaatst: 04-06-09 17:25
Lonniejj; zo ging dat ook toen Vince bij Tom kwam te staan. Maar het is wel goed gekomen, het zijn nu echte dikke maatjes! Ze moeten gewoon aan elkaar wennen, nieuwe paard komt toch op Romy's terrein. Hopelijk gaat het nog klikken tussen die twee.