Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kiwi_ schreef:Fijn dat het zo goed gaat met jullie nieuwe paarden![]()
Hebben jullie de eerste periode na het verliezen van je paard last gehad van slaapproblemen?
Femmy schreef:Sterkte voor iedereen die plots zijn lieveling verloren is.
Het is nu 3,5 jaar geleden, dat we afscheid van onze vriend moesten nemen.
Vanmorgen mijn rijjasje opgezocht omdat ik weer op een ander paard ga starten.
De laatste wedstrijd is 5 jaar gelden en er zaten nog elastiekjes met wat manen van hem in m'n jaszak.
Moest er toch weer een traantje om wegpinken.
Kiwi_ schreef:Fijn dat het zo goed gaat met jullie nieuwe paarden![]()
Hebben jullie de eerste periode na het verliezen van je paard last gehad van slaapproblemen?
gekke_koei schreef:het is wel een doerak hoor
als hij het moeilijk vind kandie flink gaan bokken, maar goed.. daar istie dan ook 6 voor
maar zo'n lieve knuffelkont en lekker hinniken naar de anderen.
vooral schoftje knabbelen vindie er leuk.. hij is heel erg sociaal.
en jij, al wat meer km's gemaakt op kai?
diddlmouses schreef:Ik heb nog fotos en filmpjes van de avond ervoor, daar ben ik echt heel blij mee.
SplashIsLief schreef:diddlmouses schreef:Ik heb nog fotos en filmpjes van de avond ervoor, daar ben ik echt heel blij mee.
Bij mij was het niet "gepland" en totaal onverwachts, was onwijs blij dat ik de dag ervoor nog met haar had staan knuffelen. Toen schoot door mn hoofd dat ik van de laatste momenten met haar moest genieten. Dat is achteraf zo raar!
Zooist schreef:Ik vat em nog niet helemaal.
Wel slecht slapen inderdaad.
Kiwi_ schreef:Ik had net een week daarvoor foto's verwijderd die ik niet zo mooi vond. Ik dacht dat ik toch nog zoveel veel mooiere zou maken, en nu heb ik daar zo ontzettend veel spijt van.
@Snackie: Bij wie heb je de reading laten doen?