[IM] RIP: Lieve Kendi is niet meer...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Re: RIP: Lieve Kendi is niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 00:58

kan het me voorstellen hoor dat je gaat huilen van het filmpje,zelfs ik,die haar niet kent,alleen maar van jou topics,moest echt even flink slikken....

aan de andere kant,het is toch ook logisch dat je haar mist,en verdriet hebt,lekker huilen,en er veel over praten,je ziet hier toch ,hoeveel mensen haar kenden en allemaal een beetje van kendi hielden,dat zegt toch genoeg!!

dikke knuf,en nog maals heel veel sterkte...

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 05:19

slik..... wat een mooie nagedachtenis aan zo'n prachtig paard en erg mooie combi...

en kate? je moet nu ook nog beseffen hoeveel je haar mist, je moet nu ook kunnen huilen. dit geeft straks ruimte voor de mooie herinneringen en daar dan met een glimlach aan terug kunnen denken.

het is oneerlijk, het is vreselijk oneerlijk.. Kendi zit voor altijd in je hart, dus echt weg is ze nooit.. nogmaals heel veel sterkte..

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 11:09

Heel mooi gedaan en heel lief gebaar van angeliek!

Sjoerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:13

Wow Angeliek, ik bekijk net ff de nieuwste reacties op t meest trieste wat ik ooit van redelijk dichtbij heb meegemaakt, maar die filmpjes zijn echt heel mooi, krijg kippevel! Heel lief dat je dat voor Kate hebt gedaan, toppie!

greens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:26

Prachtig filmpje, ook erg mooi gemaakt. Kate, ik hoop dat het voor jou iets moois is om met heel veel liefde voor je mooie paardje naar te kijken.. (of dat het uiteindelijk zal worden)

Liseleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:31

Sterkte met het verlies (misschien wat laat maar toch)
Ik moest gewoon spontaan huilen toen ik het las...je weet een ding zeker ze heeft een prachtig leven bij jou gehad!

Maya1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:45

hey kathleen, je zult mij waarschijnlijk niet meer herinneren, maar ik was vorig jaar ook naar het fjordenpaard geweest in dezelfde week als jij. Ik herkende je op bokt en heb je topics over Kendi een beetje gevolgd. Ik heb op het fjordenpaard vol bewondering naar jou en Kendi gekeken! een geweldig paard vol levenlust en n geweldige combinatie!
Ik vind dat je een hele moedige beslissing hebt gemaakt. En ik wens je heel veel sterkte toe!

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 22:57

Halverwege het filmpje kwamen er tranen!
Waarom nou zo'n geweldige combi?
Jij had nog veel langer van haar moeten genieten, maar gelukkig heb jij deze prachtige herinneringen/beelden.
Sterkte meid!

Lieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 21:50

Hey Kate

Wat een verschikkelijk mooi filmpje zeg Huilen
Heel veel sterkte nog toegewenst!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:20

Ik kan helaas het filmpje niet zien.
En ik wil nog ene keer zeggen , dat ookal ken ik jullie niet , ik vond jullie altijd een pracht combinatie , en ik hoop nadat je goed gehuild hebt en het een plaatsje hebt kunnen geven der net zoals mij terugkijkt en denkt aan alle mooie momenten jullie hebben gehad en aan alle mooie momenten die de bokkers hebben kunnen zien ! Want ik heb me een paar hele mooie fotos van jullie gezien ! Lachen
Heel veel sterkte nogmaals. Ach gut

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 22:33

Heeel veel sterkte in deze moeilijke tijd! K heb veel topics voor bij zien komen van jou en je paardje, jullie waren een mooie combinatie!! Probeer terug te denken aan de goede en leuke dingen die jullie samen beleefd hebben!!!

Mooie filmpjes!!!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 12:05

dankjewel iedereen... Lachen morgen alweer 2 weken terug Verdrietig

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 14:12

Wat een prachtig filmpje.. Ondanks de hitte zit ik hier met kippevel... En met een brok in mijn keel..
Ik kan me voorstellen dat dat filmpje je nog eens extra doet beseffen hoe veel je haar mist..
Nogmaals sterkte hoor Kate!

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 22:10

jeetje heb zitten brullen bij het filmpje, en ook bij de foto's van de stal midler bokaal vorig jaar, Kendi was een geduchte concurrente Huilen
Ik hoop dat je nog enig idee hebt wie ik ben, en ik wil je vreselijk veel sterkte wensen (nogmaals)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:54

Jeetje zeg heel veel sterkte!!!
Wat een rot verhaal!! En wat een mooi filmpje op de vorige pagina... Ik zit hier echt met kippenvel.
Het was echt een heel leuk paardje!! Leuke bles ook.

Nogmaals heel veel sterkte!!

jaimpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 13:25

* Verdrietig *

Ik schrok me kapot toen ik dit tegen kwam, ik kijk namelijk nooit hier vind ik heel erg naar. Jij en kendi waren altijd mijn favoriete combinatie hier op bokt, en dat zullen jullie ook altijd nog blijven!

Je hebt een goede beslissing genomen om haar z'n lijdens weg te verkomen! Ik vind het heel erg knap van je, het is heel moeilijk! Maar blijf altijd aan de leuke tijd denken en hoe ver je gekomen bent met haar! Ze heeft een super leven gehad (wat dan wel een ander einde had mogen krijgen, maar zo gaat het nou eenmaal) en blijf daar altijd aan terug denken!

Die filmpjes zijn ook super mooi, en moest erbij huilen. Maar jij moet lachend naar het filmpje kijken en terug denken aan de leuke tijd en wat je allemaal met haar heb mee gemaakt!

Kijk vaak naar de super mooie foto's van jullie terug, en denk aan jullie super wedstrijd die je als laatst heb gereden met haar!

*Lieve Kendi rust zacht*
*Kate heel veel sterkte*

Dit vind ik zelf een heel mooi gedichtje:

Ik denk
als het regent
laat haar niet nat worden

en als het stormt
vat ze geen kou

en ik denk ook
dat dat denken
niet helpt

want je wordt nooit meer
nat noch vat je een kou

want het regent
noch waait ooit
meer voor jou...

Sterkte

Mocht er iets zijn mag je me altijd pb'en ook al ken je me niet, maar mocht het je opluchten moet je het gewoon doen! Ach gut

Djeenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 13:39

Toen ik dit topic op de BoardIndex zag staan, was ik zeer verbaasd dat het de Kendi zou zijn die zo prachtig kon stralen in de HAW topics. Helaas is niks minder waar en het verdriet moet een vreselijke last zijn om te dragen. Toch gaat het verdriet omslaan in een glimlach en ga je kunnen terugdenken aan al jullie mooie momenten. Ik wens je heel veel sterkte en Kendi staat ook bij ons in het netvlies gebrand.

Groeten
Janne

retseH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:41

en ook ik kon het niet droog houden bij het filmpje...heel mooi gemaakt!

Shirley15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 20:23

Inderdaad heel mooi gemaakt!
Heel veel sterkte!

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 20:30

Djeenie schreef:
Toen ik dit topic op de BoardIndex zag staan, was ik zeer verbaasd dat het de Kendi zou zijn die zo prachtig kon stralen in de HAW topics. Helaas is niks minder waar en het verdriet moet een vreselijke last zijn om te dragen. Toch gaat het verdriet omslaan in een glimlach en ga je kunnen terugdenken aan al jullie mooie momenten. Ik wens je heel veel sterkte en Kendi staat ook bij ons in het netvlies gebrand.

Groeten
Janne

Mooi gezegt Lachen
dat klopt ook zeker bij mij ...

Lotje85

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 23:26

Bah ik zit ook volop te janken bij die filmpjes. Gewoon omdat ik me dan indenk hoe het voor jou moet voelen of hoe ik mezelf zou voelen als ik m'n lieveling verlies.
Je komt sterk over hier op bokt. Ik wens je alle troost die je kan krijgen. En voor het eerst kom ik niet eens uit mijn woorden Bloos

Sterkte

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 12:27

Djeenie schreef:
Toch gaat het verdriet omslaan in een glimlach en ga je kunnen terugdenken aan al jullie mooie momenten. Ik wens je heel veel sterkte en Kendi staat ook bij ons in het netvlies gebrand.

Groeten
Janne

Idd, dit klopt inderdaad. Na een tijdje ga je zo denken, ik ben blij dat ik haar heb gehad, van haar heb mogen genieten, en dit allemaal met haar heb mogen bereiken! Dan ben je nog verdrietig maar dan denk je aan de herinneringen die jullie samen hebben gehad!
Heel veel sterkte nogmaals, want dit valt allemaal niet mee, maar maak er toch een beetje "het beste" van
liefs,
[ ]

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 13:17

Jemig, ik volgde jullie topics ook altijd met veel plezier... Kendi was een heel mooi paard en jullie waren en zijn een echte combi! Heel erg veel sterkte Ach gut

_Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:48

wat erg Huilen Ik vond jullie topics altijd zo mooi ik genoot er altijd van om erna te kijken Verdrietig
Ik zag je nog bij de fanclub van ed !
Veel sterkte Verdrietig

niknokjhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:55

héél veel sterkte(F) Ik denk aan je Huilen