[IM] Let me hold you for the last time...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-15 16:49

Bedankt iedereen voor de mooie, lieve woorden en steun. Het is fijn dat mijn verdriet zo serieus genomen wordt en dat jullie aanvoelen hoe zwaar dit is. Dat doet me veel!

Ik ben nu een stuk bewuster met Fiore en Dais bezig, probeer echt in het moment te leven en niet bezig te zijn met de boodschappen die ik nog moet doen, of de was die nog gestreken moet worden. Want ineens weet je dat de droom waarin je leeft, zomaar ineens voorbij kan zijn.

Ondanks dat ik probeer te genieten van Dais en Fi, vind ik het ook moeilijk om daar te zijn, terwijl Ti er niet meer is. En iedere dag dat kleine afscheid als ik weer naar huis ga, is verschrikkelijk. Ik durf niet goed te gaan, want wie weet wat de dag van morgen brengt.. Ze krijgen een extra aai, snoepje, nog een knuffel. Oké, nu ga ik... nee, nog één aai, ik ga... nog even kijken.. Pffff... Ik hoop dat dat snel over is :)

Shirley

Re: Let me hold you for the last time...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 16:51

Dat heeft tijd nodig, meid, maar zal geleidelijk aan ook minder worden, net als die scherpe pijn ... :*

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 16:55

:(:)

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 16:56

Herkenbaar......dat heeft zijn tijd nodig.
Langzaam zal je wat rust krijgen...maar het kost wel wat tijd.
Ik wilde vlak na mijn verlies niet meer naar stal......maar dat Kon en wilde ik mijn ander paard niet aan doen. De plek van zoveel liefde en geluk heeft nu ook treurig randje. En dat stond mij zo tegen....maar nu kan ik zeggen het is er nog maar in mindere mate. Sterkte nogmaals. Het is niet niks...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 18:27

'Dankzij' jouw verlies van Ti ben ik al heel veel bewuster gaan genieten van mijn paardjes, ik koester het nu echt nog meer.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 16:22

Jeetje, zie het topic nu pas, Verchrikkelijk jou maatje ti. Genoot altijd van je topics ook van de geboortes van ti en FIore. De pijn blijft je leert er beter mee omgaan op den duur, maar vergeten zal je hem niet heel erg veel sterkte :(:)

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:37

Cynthia82 schreef:
Bedankt iedereen voor de mooie, lieve woorden en steun. Het is fijn dat mijn verdriet zo serieus genomen wordt en dat jullie aanvoelen hoe zwaar dit is. Dat doet me veel!

Ik ben nu een stuk bewuster met Fiore en Dais bezig, probeer echt in het moment te leven en niet bezig te zijn met de boodschappen die ik nog moet doen, of de was die nog gestreken moet worden. Want ineens weet je dat de droom waarin je leeft, zomaar ineens voorbij kan zijn.

Ondanks dat ik probeer te genieten van Dais en Fi, vind ik het ook moeilijk om daar te zijn, terwijl Ti er niet meer is. En iedere dag dat kleine afscheid als ik weer naar huis ga, is verschrikkelijk. Ik durf niet goed te gaan, want wie weet wat de dag van morgen brengt.. Ze krijgen een extra aai, snoepje, nog een knuffel. Oké, nu ga ik... nee, nog één aai, ik ga... nog even kijken.. Pffff... Ik hoop dat dat snel over is :)

Zo stonden wij zondag nog zeker 15 min naar Daisy te kijken, alleen maar te genieten, en genieten dat moet je doen lieve schat! <3 En ik geniet graag samen met jou mee!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-15 18:09

Je bent een topwijf, Eef!!

mommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 23:52

O Nee!
Ik heb zoveel topics gelezen en ik genoot zo van Jullie verhalen, foto's. De Connectie tussen jullie was duidelijk te zien, zo mooi.
Sterkte met dit grote verlies.....
TiSento, zo bijzonder.....

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:18

Ik weet niet of ik al heb gereageerd maar ik heb dit topic een tijdje geleden al gelezen. Nu rollen de tranen echt over mijn wangen. O wat weet ik goed hoe het is als je zo van de een op de andere dag moet verliezen. Ik wens je veel sterkte al is het alweer eventjes geleden. :(:) Y;(

Eva1521

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:43

sterkte

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-15 16:05

Ik lees nu pas jouw verhaal en schrik ervan. Ik weet nog goed dat we samen in het 'Dikke buiken topic' zaten. Mijn merrie Merel had toen een merrieveulen gekregen 'Gentle Gaya'. Zij is toen overleden aan een ongeluk, toen ze 2 maanden oud was. Ik weet nog goed dat ik TiSento als veulen al prachtig vond. Wat een verlies moet het voor je zijn en wat een pijn zal dit doen. Koester de mooie momenten samen met hem en straks kun je met een glimlach aan hem terug denken. Veel sterkte!

officialnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:10

Zelfs ik zit hier te huilen zo zielig en dan maak ik het nog niet eens echt mee.
veel sterkte met het verwerken.

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 02:29

Och jezus meis... lees het nu pas... geen woorden... sterkte... knuf!!

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-15 10:47

Bedankt allemaal..

Mijn verdriet om Ti is nog niet minder, maar ik vind het niet erg. Het klinkt misschien gek, maar mijn verdriet geeft ook een soort troost, omdat het betekent dat hij nog altijd heel dichtbij me is en niet langzaam een steeds vager wordende herinnering aan het worden is.

Ik heb Anne-Boukje van Realisme in Portret gevraagd of zij een tekening wil maken van mijn familie, ter nagedachtenis aan Ti. Ik was er al snel uit dat ik Ti in het midden wilde hebben en Dais en Fi ieder aan een kant, kijkend naar Ti. Tovallig staan ze nu ook op volgorde van leeftijd, maar als Dais of Fi was overleden, had ik er ook voor gekozen om het overleden paard in het midden te zetten, denk ik :)
Het was een lange zoektocht naar de juiste foto's, maar het resultaat is prachtig geworden!!

Sinds vrijdag heb ik de tekening in huis, hij is 60x80.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:23

Ik zag je tekening op haar fb voorbij komen. Het is ontzettend mooi geworden.
Wat een mooi eer betoon aan Tisento. Uiteraard ook aan Daisy en de kleine dame.

Hoe herkenbaar van je verdriet......ik snap je helemaal. Geniet van de mooie tekening. Leuke verhalen van Ti zullen er altijd zijn. Met een glimlach kun je denken aan zijn humor en aan zijn fratsen.
Hij zal toch altijd een onderdeel van je zijn en blijven.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:23

Wauw, wat een prachtige tekening!

polleman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 18:03

wat een gave tekening,
en wat staat die mooi zo aan die muur en boven de kast echt gaaf!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 18:34

Wat een práchtige tekening!

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 20:12

Wauw, dat staat erg mooi Cynthia.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 01:56

Dat heeft Babe maar weer mooi geflikt , Ti zal altijd waken en bij je zijn ! -pinkt traantje weg-

Denk je er stil alweer over na een paard erbij te nemen of blijft het bij je meissies?

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-15 08:09

Kijk maar in mijn onderschrift, Rebecca :)

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:11

Het is prachtig geworden Cynthia,en die plaats in het midden,dat is gewoon de juiste plaats! :j

Ik ben zo benieuwd wat Ti gaat doen met dat toekomstig broertje of zusje..Hij zal er toch wel stiekem een stempel op plaatsen denk ik. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:25

Jeetje wat leuk! , mobiel zie ik het hele onderschrift niet dus zag hem niet. !

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 11:53

Wat een PRACHTIG schilderij! Daar moet je je wel goed bij voelen denk ik.
Ik kan me zo in je pijn verplaatsten. Zo bijzonder als Ti voor je was, het ene paardje in je leven dat je soulmate was. Ik denk nog elke dag aan mijn soulmate, zeg elke avond nog welterusten, kan er nog steeds om huilen. Dit na 3 jaar. Het wordt wel zachter maar het gemis blijft. En eigenlijk is dat ook wel heel mooi. Het blij zijn dat je Ti hebt mogen leren kenen, zal steeds meer de overhand krijgen.
Meis, nogmaals heel erg veel sterkte.