Ik reed vandaag naar stal, staat 100 meter verder de rendac. ik werd spontaan beroerd..
Powerhorse94
Geplaatst: 15-05-09 20:36
Ik heb toen ik 4 jaar was een shetlander gekregen die het ook niet lang vol hield. Na 2 weken werd ze ingeslapen *lang verhaal*
Ik heb in de tijd dat ik nog geen andere pony had (7 jaar) ook echt vaak nog zitten huilen omdat ik gewoon zo verdrietig was dat ik anders nu een pony zou hebben gehad en dat alles gewoon zo *** ging.
ik ben er nu wel overheen heeft wel heeel erg veel tijd gekost, maar heb nu 2 andere schatjes dus dat is wel een troost!
Kiwi_
Geplaatst: 15-05-09 22:48
Ik ben een weekje weggeweest, vandaar dat ik nu pas reageer.
Wat veel naar nieuws zeg
Dreeke: Hoe is Dakota nu? Weer helemaal de oude? Dat is inderdaad ontzettend schrikken...
Pluklief: Wat een verschrikkelijk nieuws Hopelijk krijgen jullie snel meer te weten, is dat een positief bericht!
Tina: Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, wat een schatje!
Snackie: Uvo blijft echt leuk! Donderstraaltje
Verder een knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!
Even goed nieuws Gisteravond rond 22.20 is Candy van 't Sonneke geboren. Wieneke maakte al 3 dagen de boel gek door melk te druppen en zelfs te spuiten, maar iedere keer als we dachten nu komt het bijna dan hield het weer op en ging mevrouw staan eten. Gisteravond ben ik lekker naar huis gegaan en mijn moeder heeft ieder half uur ongeveer een check gedaan. Om 21.45 was er nog niks te zien van een aanstaande bevalling. Toen mijn moeder om 22.20 de honden uitliet en zich klaarmaakte om te gaan waken (het is een schat dat ze dat een nacht van me over wilde nemen), zei mijn vader voor de grap ligt er nog niks naast en jawel hoor. Madam heeft het weer alleen gedaan. Om 22.30 lag Candy achter mama Wieneke de navelstreng was nog verbonden. Mijn moeder heeft mij gebeld en ik ben als een gek erheen geraced. Inmiddels stond Wieneke al recht en toen ik binnen kwam lag Candy nog maar probeerde op te staan en stond ook heel snel daarna. Toen ze een half uur was, was de nageboorte er al af en had Candy met een beetje hulp de malkbar ook gevonden, ze moet ervoor bukken en dat snapte ze eerst niet. Daarna heeft ze zowaar al getracht te galoperen dat belooft wat voor later. Mijn moeder was heel bang dat ik de bles niet mooi vond, maar ik vind haar schitterend en ze kwam ook al murmelend naar me toe lopen en knuffelen gisteren. Nu genoeg geklets tij voor foto's: Zo lag ze bij aankomst Opstaan gaat moeilijk met die lange benen Wieneke is een echt moedertje En wat vinden jullie van haar bles. Wieneke heeft geen aftekeningen en pa een hele bescheiden aftekening.
En dit is haar grote broer die toevallig gisteren 1 jaar geworden is dus 2 jarige op een dag. Zijn aftekening is vergelijkbaar met die van Papa
Zo, ik ben eens aan het rondkijken voor zadels. Heb geen idee wat ik precies wil. Iets wrong, zachte iets diepe zit, 18-18.5... en zie het maar eens te vinden in mooie kwaliteit
czarina
Geplaatst: 18-05-09 23:45
Wat een schatten van veulens, geeft de burger toch weer moed..
Dreeke wat moet jij geschrokken zijn van dakota. Gelukkig dat het nu weer goed gaat allemaal..
Hebben jullie afgelopen zondag peter r de vries gekeken? Die griezel is 5 jaar lang mijn buurman geweest Zat meteen rechtop toen ik een deel van mijn vorige huis herkende..