Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ceesje schreef:Dreeke , wat heftig fijn dat Dakota zich hersteld heeft
Lonniejj heel veel sterkte met Mohawk , wat zijn de speciale karaktertrekken van Mohawk waardoor je zo gek op hem / haar was?
lonniejj schreef:Dreeke heel veel sterkte!ceesje schreef:Dreeke , wat heftig fijn dat Dakota zich hersteld heeft
Lonniejj heel veel sterkte met Mohawk , wat zijn de speciale karaktertrekken van Mohawk waardoor je zo gek op hem / haar was?
Zijn hele karakter was gewoon geweldig
Hoe hij altijd stond te zwaaien met zijn voorbeentje voor een snoepje, hoe hij de kruiwagen kwam omduwen alstie net helemaal vol zat met mest uit de wei. Hoe hij beschermend was over 'zijn' vriendinnetje (mijn paard, die 2 waren echt altijd samen). Dat je gewoon echt alles met hem kon doen. Zo erop klimmen, op z'n kont staan en ga zo maar door
Hij was gewoon echt geweldig!
pluklief schreef:Ik ben hier echt heel lang niet meer geweest.
Ze hebben niet al te lang geleden ondekt dat mijn moeder kanker heeft.. En vanaf eergister is het bekend dat het ongeneeselijk is
Ze zijn er vroeg bij dus hopelijk kunnen ze het vertragen of stil zetten en kan ze zo nog 10 jaar mee of langer maar het is heel onzeker.
Daarbij begint het veulen seizoen weer, en ik kan er niet tegen. Een nieuw veulentje geboren op stal gister, ik ging vrolijk kijken maar toen ik voor die box stond ben ik al snel in tranen uitgebarsten en weggelopen. Ik kan er gewoon niet tegen, ik zou zo graag nog een keer zelf een veulentje fokken.
Daarbij komt de jaardatum van Annebell steeds dichterbij en heb ik het harstikke druk voor mijn examens dus het gaat lekker.
Maar ja het komt goed.
tina schreef:fino is vandaag eventjes buiten geweest ,door de medicatie was die erg moe vandaag
vandaag weer 4 spuiten gehad nmlvolgende week weer controle maar hij drinkt nu gelukkig goed en zelfstandig iedere keer
door de verkeerde ligging voorbenen (moest meehelpen )
heeft die veel vruchtwater binnen gekregen bij de longen ,die hebben zich daardoor bij de eerste ademteug niet goed geopend zoals normaal hoort ?(althans dat is de theorie op moment) en weinig zuigkracht waardoor die gisteren eerst niet bij de uier wou drinken
in ieder geval heb ik dit nog nooit gehad bij enig veulen en de da ook nog nooit gehad in haar loopbaan![]()
is dus afwachten hoe alles zich ontwikkeld
medicatie is antibiotica en wat voor longrijping
drinken is nu goed op peil ,zuigkracht ook en dat is al heel wat waard![]()
plaatje van net na de geboorte
en vandaag buiten