Dreeke; "jaardatum" nadert. Lijkt mij ook een rare dag. Merk ook dat ik er weer mee bezig ben, half mei is hij ziek geworden. En vandaag zou Bert 18 zijn geworden, ik denk dat ik er daarom ook meer mee bezig ben.
Ik was al nooit bestand tegen zielige dierenfilms, maar toen ik zaterdag in het vliegtuig Marley&Me heb gezien had ik het echt zwaar. Een traantje en een brok in mijn keel vind ik prima. Maar ik heb bewust bij sommige momenten mijn ogen dichtgehouden toen ze afscheid gingen nemen van Marley. Anders was ik echt in huilen uitgebarsten en daar waren echt teveel mensen voor om me heen.
diddlmouses
Geplaatst: 04-05-09 16:09
Oei dat is idd lastig in het vliegtuig, en een extra voor jou vandaag.
_Olaf_
Geplaatst: 04-05-09 16:13
Ik heb ook op een manege een pony ingereden en had er een hele sterke band mee. Maar toen ik weer op een dag op de manege kwam en me paard wou halen kreeg ik te horen dat hij verkocht was. Ik had geen afscheid kunnen nemen. Ik heb hem noig steeds niet gevonden. Ik mis hem zo erg want we deden egt alles samen. Ik kom er nooit overheen denk ik.
@ Grit: ik weet precies wat je bedoelt, heb die film vorige week zaterdag gezien, ook ik hield het niet droog, vreselijk...
Grit
Geplaatst: 04-05-09 17:05
In de bioscoop of thuis?? Vriendin van mij was in de bioscoop geweest en zei dat er bij haar ook iemand zat die echt met uithalen aan het huilen is. En dan moet je de zaal nog uit, dat lijkt mij ook lastig.
Dreeke
Geplaatst: 04-05-09 17:13
Nee thuis gelukkig, maar damm wat voelde ik een enorme vlaag emoties omhoog komen zeg. Probeerde me wel groot te houden tegen over mn vriend maar tranen rolden over mn wangen.
Mijn knappe kanjer is vandaag 2 geworden. Gisteren nog met mn stalgenootje heel de bevalling op zitten halen. Jammer genoeg heeft Vinga te kort van haar mooie zoon mogen genieten, 1 jaartje maar...
Vanmorgen vroeg een dikke kus op zijn neus gegeven en vanmiddag ga ik hem lekker verwennen met lekkers!
Dreeke; gefeliciteerd!! Toch wel heel bijzonder dat je Dakota vanaf zijn eerste minuut kent. En op die eerste foto zie je hoe een lieve mama hij heeft gehad.
diddlmouses
Geplaatst: 05-05-09 10:43
@ Dreeke, gefeliciteerd!!! ik vind babyfjordjes zooooo schattig!