Thx allemaal! @ Czarina, ik ben 1 nov. uitgerekend, ben nu dus 14 weekjes zwanger.
@ Andrea, super hoor!! Ik hou ook van paardjes met een bles, en ook van vosjes trouwens Ben echt blij voor je dat het allemaal zo goed gaat en zo goed voelt!!
diddlmouses
Geplaatst: 03-05-09 11:51
Mijn hond moet wordt morgen gestereliseerd, ik zie er zoooooo tegenop...
Grit
Geplaatst: 03-05-09 17:49
Ben weer "back in town". We zijn twee weken in San Diego geweest. Hele leuke vakantie gehad, maar ook heerlijk om weer thuis te zijn. De 3e dag kregen we een telefoontje van stal. Ik was meteen in alle staten en voelde me zo ver weg. Gelukkig is het meegevallen. Tom (paard van mijn vriend) had zijn hoefijzer in zijn hoef gekregen en het bloedde nogal. Veearts en smid erbij. Ze hebben hem de hele week een sodabad gegeven en het gelukkig niet gaan ontsteken.
DM; sterkte morgen . Ons hondje is vorig jaar september geholpen. Ze was toen al 10 en ik vond het ook eng (en zielig). Maar het is vlekkeloos verlopen en het schijnt ook geen moeilijke operatie te zijn. En gefeliciteerd met je zwangerschap !!!!
Snackie; wat fijn dat het allemaal zo goed voelt en je zo happy met hem bent!!
En Kiwi ook goedgekeurd door haar paard na een kriebelsessie . Heet hij nog Fox??
Vince heb ik nu bijna 10 maanden, een paar fotootjes
Zijn lieve koppie.
Hij heeft een vermoeiend leven
Dressuur gaat steeds beter
Heerlijk buitenrijden
En dikke maatjes met Tom
En "brullen" kan hij ook
Kiwi_
Geplaatst: 03-05-09 18:51
DM: Alvast sterkte morgen Ik snap wel dat je het eng vindt.. Maar het komt vast allemaal goed!
Grit: Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt Gelukkig viel het allemaal mee met Tom! Waar ga je altijd buitenrijden?
Vandaag kwam Mr. no name in draf naar me toe Alleen een naam blijft problematisch
Grit
Geplaatst: 03-05-09 19:05
Hier in de buurt; Maashorst, Bedaf, kleine stukjes bos (foto met water) Of we nemen ze mee met de vrachtwagen naar een mooie plek. Zo zijn we op veel plekken geweest in Zuid-Limburg, Veluwe, Drenthe , Achterhoek, aan de zee, Drunense Duinen (tweede foto) enz. enz
Mr. No Name . Is "Fos" iets, blijft toch nog een beetje bij zijn oude naam.
Tja een tweede Fos schiet niet op. We kunnen mooi buitenrijden, maar wonen helaas ook in een dazengebied . Van half juni tot september is het niet fijn buitenrijden. Dan zit je echt in zwermen dazen waar je alleen nog vanaf komt in volle galop. En dat werkt tot je de volgende zwerm weer tegen komt.
DM: gefeliciteerd met je zwangerschap! Snack: wat een leukerd, je nieuwe aanwinst! Gritt: wat gaat het snel, alweer 10 maanden met je nieuwe Tink.
Ik zie erg op tegen volgendeweek woensdag 13 mei..... ben gelukkig vrij, kan ik mn meisje in alle rust herdenken. 1 jaar bijna, wat gaat het snel......
Shivatjuh01
Geplaatst: 04-05-09 13:17
Weer even bijgelezen, van pagina uhmm?
Heb vandaag een beetje een dipje. De dag dat Shiva een half jaar weg is nadert, en vandaag is blijkbaar een dieptepunt. Geen idee waarom. Ook het aangepaste liedje over begraven in mn hart een aantal pagina's terug raakte me zo dat ik in tranen uitbarste.
Moet zo naar stal om Tolalinde te gaan rijden. Maar zelfs dat staat me tegen vandaag. Gelukkig heb ik vrij en kan ik alles doen wanneer ik het wil..
@DM; Gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Dreeke; is jou paardje ook op een 13de overleden, ik zal aan je denken die woensdag.
Ik ga zo toch maar eens naar stal toe.. Als ik daar ben zal het allemaal wel weer meevallen. Misschien zijn mn nieuwe laarzen dr, dan heb ik nog een lichtpuntje vandaag..
Shivatjuh01
Geplaatst: 04-05-09 13:17
Heb trouwens nog iets moois gevonden dat ik met jullie wilde delen..
As we grow up, we learn that even the one person who wasn't supposed to ever let us down, probably will. You will have your heart broken more than once, and it's harder everytime. You'll break hearts, too, so remember what it felt like when yours was broken. You'll fight with your best friend. You'll blame a new love for the things an old one did. You'll cry because time is passing too fast, and eventually, you'll lose someone you love. So take too many pictures, laugh too much, and love like you've never been hurt, because every sixty seconds you spend being upset is one minute that you'll never get back.
diddlmouses
Geplaatst: 04-05-09 15:48
Mn hondenkind is weer veilig thuis, daar waar ze hoort
tina
Geplaatst: 04-05-09 15:53
diddlmouses schreef:
Mn hondenkind is weer veilig thuis, daar waar ze hoort