Afschuwelijk wat er is gebeurt. Zat rustig mijn moederdagkado uit te zoeken en met een schuinoog naar de optocht te kijken.. Wat afschuwelijk om die mensen te zien liggen..
hey, erg he van dat ongeluk ik was der zelf niet bij, maar mijn broer wel en die heeft het allemaal gezien, ik woon der niet ver vandaan, maargoed.. het was niet echt bepaald leuk toen ik weer terug van vakantie kwam, alles ws dood en heel veel mensen huilde of waren in shock.. ik moest der zelf gewoon van huilen
Gauw nog eventjes een paar uur gewerkt, met de vlinders overal in mijn lijf.
Om half 2 was het zover, Uuf kwam aanrijden!
toinktoink!
Eerst een showtje in de bak, daarna het land op gezet door zijn baasje.
Hij kwam gelijk goed in de groep, en leek gelijk geaccepteerd! Topper, ik heb hem zien galopperen! ge-wel-dig!
na een tijdje hem uit het land gaan halen, Loop naar het land toe, al roepen : uufjee uuuuuufje, en daar kwam meneer aangedraafd, heerlijkheid!
Mijn 1e penny moment met mijn nieuwe kanjer
nou hij mocht even mee de bak gaan verkennen, morgen namelijk eventjes in de bak rijden. Dus de longe eraan, spiegel gezien! die mag nu gezeemd worden,want uuf zeverde hem even onder! mafkees!
dus hij mocht even de benen strekken aan de longe, wilde hem niet laten werken,maar hij kon zo toch even zijn energie kwijt.
Na het uitsloven lekker aan de hand langs de weg gestapt! spannend allemaal!
op stal een lekker happie gegeten, voelde zich meteen thuis, gelijk gemest en geplast! goed teken!
Het mooie vind ik ook dat we dit paard over een jaar iet meer terug herkennen , hij is nu slungelig ( geen belediging ) en straks is hij gespierd........