[IM] vanochtend is ze geslacht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

guppekop

Re: vanochtend is ze geslacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 19:24

hey
ik heb het al eens gelezen, en ik heb al gereageerd
toch lees ik het weer en zit ik weer met een brok in mijn keel en met tranen in mijn ogen.

hoe gaat het nu?
hoe is het met je nieuwe tinker??
lukt het je leven weer een beetje op te pakken??

succes nog!!

ik waardeer je enorm, en ik hoop dat als het bij mij gebeurt, ik net zo dapper kan zijn als jij!! (natuurlijk is het zo achter je pc makkelijker te bedenken dan wanneer het echt gebeur)

wij hebben Norman bijna moeten laten inslapen... (hij zat onder medicijnen dus dan kan hij niet naar de slacht, anders hadden we dat misschien wel gedaan..) maar we kregen nog een kans aangeboden: een jaar naar de wei bij vrienden.
nu is er bijna een jaar voorbij..... we gaan hem nog eens laten scannen (we weten nog neit wanneer).
als de scan negatief is,, dan.... moeten we toch nog afscheid nemen, en als hij positief is, dan zitten we eraan te denken hem te verkopen... Verdrietig

succes nog hé! Ach gut

nicolepower

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:19

jeetje wat erg ik krijg zelf tranen in mijn ogen van het verhaal echt heel heel erg veel sterkte Ach gut

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 18:37

jemig,sterkte meid,waarom moest ze naar de slacht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 16:27

Als je gewoon even in de link van de eerste post leest, dan ken je het hele verhaal.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 14:29

er zijn verschillende meningen over inslapen/slachten..
Daarbij komt dat inslapen vriendelijker overkomt op de mens, en slachten erg cru overkomt.
overigens is slachten (tegenwoordig) vriendelijker. het paard is in een keer weg, en hoeft niet te vechten tegen de dood.

Verder denk ik niet dat de TS hier een discussietopic van wilde maken, maar neem gerust eens een kijkje in dit topic:
[PP] slachten??

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:33

Inmiddels is dit topic een halfjaar oud en blijft een discussie terugkeren die veel beter ergens anders past ipv dit topic steeds weer op te rakelen. Daarom nu op dit topic een slotje.