Dag lieve mooie en stoere Kim wat laat je een verschrikkelijk grote lege plek achter. Heel erg veel sterkte met dit verlies en verdriet. Koester al die mooie herinneringen.
Tess_C
Geplaatst: 31-07-17 21:30
Heel veel sterkte toegewenst!
muzzy17
Geplaatst: 31-07-17 21:33
Woorden schieten tekort al jaren een stille meelezer in jullie topics. Mijn eerste kennismaking met Kim was dan ook de trailer op YouTube. Wat een fantastisch paard was kim. Ze zal een groot gat achter laten. Heel veel sterkte tineke en Maarten.
psychonaut
Geplaatst: 31-07-17 21:34
Al jaren een stille meelezer op bokt. Dit raakt me echt. Heel veel sterkte toegewenst!
Anoniem
Geplaatst: 31-07-17 21:34
Bedankt voor alle lieve reacties.
Af en toe is er een moment van besef, maar over het algemeen toch een dikke mist en alles op de automatische piloot.
Uuuuh...wat!!!! Ben niet zo op de hoogte van wat er bij jullie of jullie paarden speelde, maar uiteraard ken ik jouw grote Kim van naam. Jeetje....en dat na al die pech van de laatste tijd... heel veel sterkte
shaddy82
Geplaatst: 31-07-17 21:43
Heel, heel veel sterkte Tineke en Maarten
GabberGill
Geplaatst: 31-07-17 21:50
KoudbloedKim schreef:
Bedankt voor alle lieve reacties.
Af en toe is er een moment van besef, maar over het algemeen toch een dikke mist en alles op de automatische piloot.
Snap ik. Mijn soulmate was 9 toen ze ineens dood in de wei lag. Dagen gingen in een roesje voorbij. Toen het besef kwam heb ik dagen gehuild. Vaak als ik nu nog aan der denk bijna 3 jaar later jank ik nog de ogen uit mijn kassen.
Och wat een groot verlies... Ik ben er stil van... Terwijl ik de juiste woorden zoek rollen de tranen over m'n wangen en besef ik me dat er geen woorden zijn die deze pijn kunnen verzachten.
_ENGEL_
Geplaatst: 31-07-17 22:52
Ontzettend veel sterkte met dit grote verlies! Wat ongelooflijk veel tegenslagen hebben jullie gehad de afgelopen tijd.
En dan dit met Kim ook nog voor je kiezen. Het paard waar het mee begon, waar je zo ongelooflijk dol mee was/bent. Degene door wie je alles aan huis wilde hebben. Je droom die werkelijkheid geworden was en eindigt hoe dit niet zou mogen.
Echt heel veel sterkte toegewenst!
borstnoot
Geplaatst: 31-07-17 22:53
Lieve Tineke en Maarten. Eigenlijk heb ik nooit op jullie topics gereageerd, noem me een stille meelezer.
Altijd heb ik ontzettend genoten, gehuild en geduimd om en met jullie topics. Wat hebben jullie prachtige tijden gekend, en ik weet zeker dat na dit grote gemis de kudde zich hervormt en er nieuwe geluksmomenten voor jullie klaar staan, dat verdienen jullie zo, na deze enorme rotte tijd.
Meerdere malen in tranen en een brok in mijn keel wanneer ik foto's van jullie terug kijk. Kim heeft een hoefafdruk van haar formaat achter gelaten in al onze harten.
''When I die, plant flowers over my grave. So when the seeds bloom, you can pick me and hold me again.''
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 31-07-17 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt
c_alsemgeest
Geplaatst: 31-07-17 22:54
Heel veel sterkte met het verlies, het was een hele bijzondere merrie voor jullie en ook een dame die veel bokkers nog lang zal bijblijven.
Zoolgangster
Geplaatst: 31-07-17 22:55
Heel veel sterkte met het verlies van jullie geweldige Kim!