Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neon schreef:Ik zeg doenje droom is niet weg... je vriendje is helaas weg... maar dat betekent niet dat je je hart niet open kunt stellen voor een nieuwe vriend...
Natuurlijk is dit geen vervanging voor Qui Que Bou... het is enkel een verlenging van je mooie droom met een ander mooi wezen
SofieHavan schreef:Voor de mensen die niet de kraamstal volgen:
Evita is vandaag op de dierenkliniek gescand geweest en had twee eitjes van 36mm, dus we hebben haar gelijk naar de hengst gebracht. Hopelijk kan ik haar maandag of dinsdag opnieuw oppikken én liefst drachtig![]()
Dan is het bang afwachten tot dag 16 en hopen dat ze drachtig is en dat het maar 1 vruchtje is.
Ik ben wel erg bezorgd maar tegelijk ook zo enthousiast en blij!
Trouwens de hengstenhouder/opfok heeft alle opfokstallen volledig vernieuwd. Niet dat ze voorheen niet veilig waren (anders had ik ook nooit Bou daar achter gelaten) maar hij wou absoluut geen risico's meer nemen.
Alles is vernieuwd en er zitten nergens nog slotjes/sluitingen/... of wat dan ook meer zichtbaar, alles is mooi afgeschermd dus nergens kunnen paarden zich bezeren (zeg nooit nooit, maar ze hebben zeker al het mogelijke gedaan!) Nogmaals een duidelijk teken voor mij van hoe betrokken en bezorgd deze mensen zijn.
Ik ben hen echt ongelooflijk dankbaar voor deze kans!