Jeetje.. Woorden schieten te kort.. Heel veel sterkte met dit grote verlies!
xVerax
Geplaatst: 23-04-16 22:22
Ontzettend veel sterkte gewenst met het verlies van James... Ook ik heb regelmatig je topics gekeken en was echt gecharmeerd door het lieve karakter van James . Ik hoop dat hij snel opgehaald kan worden zodat je over kunt gaan op het herinneren van de fijne momenten met hem.
Ja hij mag ook van mij huilen, graag zelfs. Gooi het verdriet er maar uit. En hij is inderdaad zorgzaam. Voor zijn zusje, voor de dieren maar ook voor mamma en pappa. Gevoelig, lief, zorgzaam kind. Maar soms een beetje hard voor zichzelf... net of hij dan niet wil huilen omdat hij verdriet heeft...
Veel sterkte. James was echt een familiepaard. Heb altijd genoten van jullie topics.
Sjira
Geplaatst: 24-04-16 00:40
OMG wat verschrikkelijk. Ik genoot altijd volop van je posts. Wat een hel moet je nu doorgaan. Ik heb er geen woorden voor, worst dream coming true... Heel erg veel sterkte. Het is en blijft Bokt's toppaard!
Wat een lieve berichten allemaal! Fijn dat er zulke lieve meelevende mensen voor je zijn Lien. Het gemis is er niet minder om maar geeft misschien wel wat steun. Ik krijg het beeld van James ook maar niet weg. Zo onwerkelijk. In gedachten bij je, liefs M
Ah neeh hé , krijg der tranen van in me ogen, sta hier zelf ook te huilen, ach waarom nou :C Heb der geen woorden voor, heb je vorige topics ook mee gelezen en was zo blij voor jullie en alle avonturen wat jullie samen hebben beleefd, en dan zie je dit...... sterkte, wij, iedereen op bokt, en iedereen om je heen steunt je, maar vergeet niet James blijft altijd bij je, in je hart, sterkte met je verlies
Wat verschrikkelijk zeg. Daar ga je niet vanuit als je paard 14 is. Heel veel sterkte!
Rendac komt inderdaad niet in het weekend. Boeren leggen hun dieren ook gewoon zo lang weg. Bij mij op het werk hebben wij ook regelmatig paarden oo vrijdag liggen. Eigenlijk hebben wij nog nooit een geklapte buik gehad. Nooit naalden geprikt. Maar moet zeggen dat ik niet maandags kijk hoe het diertje erbij ligt. Rendac neemt al het weefsel wat er ligt mee.
Ze kunnen inderdaad wat uit de neus gaan bloeden. Ook urine en mest kan gaan lopen. Echt een plasje bloed heb ik nog nooit gezien.
Echt vervelend dat je paard zo lang ligt. Confronterend natuurlijk. Hopelijk komen ze morgen beetje op tijd
Tranen in m'n ogen, woorden schieten tekort. Wat een groot verlies voor jullie, wat een gemis! Je topics waren altijd zo leuk om naar te kijken, James was echt een fantastisch paard! Heel veel sterkte
Dat kan ik me goed voorstellen maar ga nou niet kijken. Ik denk dat het ook wel een opluchting is als hij weg is, ik heb er vandaag en vannacht ook echt aan gedacht, en ik kende hem niet eens. dikke knuffel voor iedereen daar, wat een mooi filmpje die laatste dat pakken ze je nooit meer af.