echt heel veel sterkte! ik las dit echt met een brok in mijn keel en ben nu ook helemaal stil... maar wat was het een mooi paard en hij had het vast ook heel fijn! heel veel sterkte!
OlympicOrry
Geplaatst: 11-01-15 11:34
Sterkte! De tranen liepen over mijn gezicht toen ik je verhaal las. Wat hadden jullie een speciale band! De topics op bokt heb ik regelmatig meegelezen, de mooie momenten die jullie hadden. Nogmaals heeel veel sterkte!
madelief88
Geplaatst: 11-01-15 11:51
Jeetje zeg... Ik zag je topic op de uitgelicht en dacht leuk! Tot ik je topic opende... Ik kijk nooit op IM, omdat ik het altijd vreselijk vind om te lezen hoe iemand weer z'n maatje moet missen. Maar jouw knappie, zo jong, zo snel en onverwacht, niet te geloven.... Heel veel sterkte! Wat een prachtige ketting en tafel, ter ere van hem, heel mooi.
Verschrikkelijk... Eerst eigen "fokproductje", jouw alles wie samen met jou is opgegroeid, en dan, in de bloei van zijn leven... Net onder het zadel, klaar voor de grote paarden wereld, en dan moet je hem verliezen... Kan het erger? Pff... Volgens mij niet... Heel veel sterkte en vooral kracht toegewenst om door dit enorme verlies heen te komen!
Ik zat gewoon wat te lezen op Bokt toen ik een vroeger topic van TiSento tegenkwam en daarna heb ik al zijn topics op gespoord en ik heb van jullie genoten! Toen ik dit bericht zag kon ik niet anders dan een account aanmaken om te reageren. De liefde die jullie voor elkaar hadden sprak uit ieder berichtje en iedere foto en ik kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen.
ik heb echt een brok in mn keel.. Heel veel sterkte
Nataschax
Geplaatst: 11-01-15 17:53
wauw. wat een pracht paard en wat oneerlijk.. heb wel even een traantje weg gepinkt. heel veel sterkte!
ArroNnie
Geplaatst: 11-01-15 20:29
Wauw. Ik dacht: even lezen wat er precies gebeurd is... Dat "even" viel me zwaar. Wat een mooi beschreven verhaal, maar eat verschrikkelijk dat het je echt overkomen is.. Veel sterkte nog met dit zware verlies..
Wat verschrikkelijk wat er is gebeurd, ik was altijd zo'n fan van jullie... Ontzettend veel sterkte!
rocymax
Geplaatst: 11-01-15 20:47
Wat verschrikkelijk Jij bent jouw allesie en Bokt weer een geweldig boktpaard kwijt... Kan het niet bevatten.... Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies....
Keeth
Geplaatst: 11-01-15 21:21
Wauw, ik las je andere topic en ik schrok hier serieus van. Ik dacht ook even snel lezen.. En uiteindelijk zit ik hier met een brok in mn keel en dikke tranen over m'n wangen. Ik heb altijd je topics stilletjes gevolgd, maar ik had dit topic nog heeel lang niet verwacht..
Wat vreselijk, wat oneerlijk. Je lieve, knappe TIvriendje.. In ieder geval kan je er zeker van zijn dat hij het echt onwijs goed heeft gehad. Een beter plekje had hij zich niet kunnen wensen. Die liefde die je op alle foto's ziet tussen jou en je Tivriendje.. Ze spreken boekdelen.
Ondanks dat het maar woorden zijn, wil ik je toch onwijs veel sterkte wensen. Gelukkig heb je nog 2 prachtige dames op stal staan die je zullen 'helpen'. En echt, ik vind t zo knap van je dat je zo eerlijk bent geweest naar Ti toe!!
Syb_sem
Geplaatst: 12-01-15 00:12
Dit heb ik echt niet aan zien komen! Ik kwam op je andere topic en zag het nieuws. Mijn hart stond even stil. Ik wil je ongelofelijk veel sterkte wensen met dit enorme verlies!
Heel veel sterkte! Ik schrok ervan toen ik je onderschrift zag, en ik begrijp wat je bedoelt met die speciale band. Alhoewel ik Casa nooit kwijt wil raken, op Cascade ben ik toch net iets gekker.
De pijn zal nooit helemaal weg gaan, maar het wordt dragelijker met de tijd.
Dikke knuffel. ....
higgins
Geplaatst: 13-01-15 17:20
Hier schrik ik van... Ik heb Ti vanaf de eerste foto die je hier op Bokt plaatste al zo'n leuk dier gevonden... En nu ineens is hij er niet meer... Jeetje... Heel veel sterkte
Eefiepeefie
Geplaatst: 13-01-15 18:30
Ik heb je topics altijd stilletjes gevolgd, een tijdje niet meer op bokt geweest en nu kom ik opeens dit bericht tegen.
Wat vreselijk! Knappe Ti!
Prachtige woorden over hem, die de tranen meteen over mijn wangen deden stromen!
Ik lees dit nu pas.. Wat erg Wat zonde,wat vreselijk,wat onbeschrijflijk moeilijk om dit te moeten meemaken met zo'n jong paard.. En wat voor paard?! Je kon al van veulen af aan zien dat hij een bijzondere was! De tranen rollen ook over mijn wangen na het lezen van je verhaal en mijn hart doet even heel erg pijn voor je Wat heb je een prachtig tafeltje met aandenken van Ti gemaakt! Ik wil je heel veel succes wensen met het verwerken van dit allemaal Hopelijk vind je ook veel rust bij je andere 2 paarden!