Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn vriend zij, mevrouwtje mevrouwtje als je niet tegen dit soort verhalen kan waarom lees je ze dan!! Je weet dat je daar heel verdrietig van wordt. Ik mijn vriend het verhaal laten lezen en de foto's.... gevolg samen een potje janken
De kids zaten ons een beetje heel raar aan te kijken mamma en pappa die samen huilen heeeeel raar natuurlijk, wij wel uitleggen natuurlijk hoe en wat. Tja zegt Mike van 8, mamma dan moet je niet meer van dit soort verhaaltjes lezen dat is dan niet slim als je weet dat je daar niet tegen kan.
Jolliegirl schreef:mag ik alleen vragen waarom je wacht met het inslapen terwijl jullie weten dat hij pijn heeft?
of heb ik in het vlugge lezen ergens overheen gelezen?

Lovely schreef:Noean, als ik het goed begrepen heb, moest er eerst ook nog even tijd tussen de eerste en de tweede scan zitten om een betrouwbare diagnose te kunnen stellen? Daardoor is er natuurlijk ook al wat tijd verstreken, tijd die je trouwens kan en mag gebruiken om je paard een eerlijk oordeel van de veearts te gunnen.