Ik las in een onderschrift dat Kendi was overleden, en ik dacht: Wat zielig. Toch had ik ergens een raar gevoel, dus even gezocht en toen...: Verschrikkelijk! Ik zat altijd jullie topics te bekijken op HAW en vond het geweldig. Zo moest het er bij iedereen uitzien, en nu kan ik nooit meer naar jullie kijken. Ontzettend veel sterkte met dit verlies, ik zou niet weten wat ik verder zou moeten zeggen.
Nee...niet Kendi...Dat dacht ik toen ik de naam van dit topic las...ik heb altijd jullie topics gevolgd en jullie waren ook zo'n mooie combinatie...Zo zie je dat een ongeluk in een klein hoekje zit..:'(
Jeetje, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Hier zijn echt geen woorden voor. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat dat een heel klein beetje kan helpen. Ik heb je wel een paar keer zien rijden met Kendi o.a. tijdens de regio van de winter. Ik keek ook altijd even in je topics als ik zag dat het over Kendi ging. En dan nu dit, dit is gewoon te onwerkelijk voor woorden.
Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd, je hebt de juiste beslissing gemaakt. En verder weet ik gewoon niet meer wat ik moet zeggen.......
Veel sterkte meisie, ik zag je op het kringkampioenschapschap bij ons en wirst eigenlijk niet goed wat ik tegen je moest zeggen. Zeker zo'n dag is het niet altegemakkelijk voor je, zoveel bekenden zoveel verdriet, zoveel herinneringen. Hou je goed! Groeten Erwin.
Toen ik het hoorde op bokt heb ik het topic meteen gezocht. Ik geloofde het gewoon niet! Het brak echt mijn hart!!! Jullie zijn beroemd op bokt! En zeker ook daar buiten. Als ik fototopics van jullie zag klikte ik dat als 1e aan! Jullie waren mijn favoriete combi op bokt! Zo'n combi die die gewoon bij blijft! Ik vond/vind haar zo mooi. Jullie pasten zo bij elkaar! Zelfs jullie namen!
Even helemaal uit balans ben je als je wederhelft komt weg te vallen. Maar ze rent nu over de eeuwige weides, waar mijn oma nu ook is en die hield heel veel van dieren.
1 ding is zeker als alles goed verloopt zal mijn veulen volgend jaar haar naam dragen! Tere ere van haar. En dan maar hopen dat het alleen al half zo goed word als de Kendi die in onze harten voortleefd!
Ik schrok echt toen ik je onderschrift ergens las! Wat ontzettend rot voor je.. Kendi was echt een prachtig dier! Heel veel sterkte met dit verlies gewenst.
De vogels fluiten gewoon door En ik, ik snap het allemaal wel Mijn verstand zegt: het is goed zo Maar wat ik voel is anders, Om wat er was en nooit meer terugkomt........ Kendi
Kath, koester die ontzettend mooie, succesvolle, en liefdevolle herinneringen van jouw Kendi. Nogmaals, ontzettend veel sterkte!