Ik weet zeker dat Kim jullie onwijs dankbaar is voor de fantastische plek die jullie haar gegeven hebben. Ze had het niet beter kunnen treffen! Heel veel sterkte toegewenst.
melissac
Geplaatst: 31-07-17 19:57
Woorden schieten gewoon te kort.. Ik volg jullie al die tijd stilletjes en wist dus al dat het niet goed ging maar dit had ik echt niet zien aankomen.. Ik weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen jeetje..
Ik hoop dat de kudde snel hun draai weer kunnen vinden en dat jullie het een plekje kunnen geven ondanks dat dat heel moeilijk is, daarvoor wens ik jullie heel veel sterkte..
Kim, Elkse, Vince en Koekie wachten op jullie daarboven en zullen jullie altijd beschermen, dat kan niet anders.
Potverdorrie, mooie, leuke, grappige Kim; wat een verlies. Sterkte allemaal!
PrimaDonna_
Geplaatst: 31-07-17 20:06
Ben altijd een stille meelezer en Kim fan geweest! Toen ik op bokt kwam als klein penny meisje kan ik mij nog zo goed herinneren dat ik filmpjes van Kim voorbij zag komen waarop ze zoveel humor had! 1 daarvan vergeet is nooit meer; het trailer verhaal. Ik heb Kim altijd een speciaal paard gevonden, jullie hebben (want dat gaat nooit weg) zo'n prachtige band!
Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote en intense verdriet
Dan is toch die zwarte dag gekomen... En ik maar denken dat Kim onverwoestbaar was! Wat was ze prachtig en wat heb ik van jullie topics genoten. Tineke en Maarten, heel veel sterkte met deze grote leegte thuis. Beer mag trots zijn op zijn mama!
missfalki
Geplaatst: 31-07-17 20:19
Wat een verlies en een groot gemis .... Tineke, Maarten en Marijke heel veel sterkte gewenst .... ook veel wijsheid en kracht gewenst om jullie andere paardjes op te vangen, en Beer die zijn moeder mist....
Laat de herinnering een troost zijn nu .... en later ....
G*dver... kippenvel all over.... heel de dag geen tijd gehad voor Bokt en dan nu als eerste dit bericht zien. Kan niks anders dan jullie weer heel veel sterkte wensen. Hoeveel kan een mens hebben..... Gelukkig hebben jullie elkaar om steun te zoeken..
PeelSlowly
Geplaatst: 31-07-17 20:31
Wat ontzettend oneerlijk en verdrietig. Jullie hebben zo'n vrolijke kudde en tonen zoveel hart voor de dieren. Dit had een jaar vol plezier moeten worden maar het is helaas ook een jaar vol verdriet. Hopelijk is het nu even genoeg voor de komende 25 jaar en komt nu een onbezorgdere tijd.
In Beer hebben jullie een prachtige, levende herinnering aan Kim en ik hoop zo dat dat veel troost gaat geven de komende tijd.
_nathalia_
Geplaatst: 31-07-17 20:35
Ach nee, die prachtige Kim Heel veel sterkte Tineke en Maarten
opisop_shop
Geplaatst: 31-07-17 20:36
Wat ontzettend verdrietig Tineke. Heel veel sterkte gewenst.
Tineke en Maarten, heel veel sterkte met het verlies van Kim en ook met Elske, de paarden waar het voor jullie samen allemaal mee begon, ik hoop dat jullie het gemis kunnen verwerken, jullie zijn samen sterk!