[IM] Let me hold you for the last time...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

boyca

Re: Let me hold you for the last time...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 14:18

Wederom weer tot tranen geroerd.
Nogmaals heel veel sterkte. Mooie ketting mooie tekst mooie Ti.

Dikke knuf

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-15 20:31

Nee, dit is niet waar! Dit kan gewoon niet waar zijn! Gewoon een schande dat ik het topic nu pas zie! Ik wil je heel veel sterkte wensen. De hemel heeft zijn engel terug, maar de Aarde kleurt grijzer nu deze engel gemist wordt.

;(

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 12:42

heel mooi dat tafeltje.

Ik weet hoe moeilijk het is. Een paar dagen voor jou heb ik ook afscheid moeten nemen van mijn mooie palomino. Ook al was ze een oudje, het gemis en verdriet is er niet minder om. Mocht er ergens een paardenhemel bestaan weet ik zeker dat mijn oudje mee voor hou Ti zal zorgen!!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 13:00

Er zijn paarden die je nog nooit irl gezien hebt, die je nog nooit hebt kunnen knuffelen... maar die je toch het gevoel geven hem/haar te kennen. Elke stap en elk verhaal meebeleven en misschien zelfs wel houden van op een bepaalde manier. TI was er daar een van, wat die mooie malle draak voor elkaar kreeg is zo bijzonder ! Als je de reacties leest merk je t al, voor zoveel mensen was hij al speciaal...
Een flinke brok in mn strot bij het lezen dat het heerlijke portret .... die stoere grote broer ... die knappe kanjer van je er niet meer is. Wat had ik nog graag van jullie willen genieten.
Rust zacht fantasTIsch beest, hou een oogje op je mams en Fi en vooral je vrouwtje !

Heel veel sterkte :(:)

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 16:26

Pfff TS, ik zie je topic nu pas..
Ik heb altijd meegelezen in je topics over je prachtige paarden. Wat een fantastisch paard was hij. Ik schrik er zo van dat hij er niet meer is, de tranen staan in mijn ogen.

Wat moet je ontzettend veel verdriet hebben. Wens je heel veel sterkte!

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 17:31

Wat een werkelijk meer dan schitterend mooi aandenken, die hanger, zo is echt een stukje van Ti voor altijd bij je.

Je liefde en nu verdriet is door het beeldscherm heen te voelen, ik leef intens met je mee, en wens je veel sterkte voor nu en de komende (rouw)periode.

Het leven is kei en keihard en nog oneerlijk ook, en dat is onverdraaglijk.

elselianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:39

Een steek in mn maag en tranen rollen over mn wangen.. Wat prachtig geschreven, wat moet je veel van dat paard hebben gehouden, wat zal je hem missen.. :(:)

Ik weet nog dat je er laatst voor het eerst op zat, of die leuke topics. Ik weet echt even niet wat ik moet zeggen.
Heel veel sterkte, wat oneerlijk :(:)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 19:40

Ik zie dit topic ook nu pas. Maar wat ben ik geschokt door het bericht.

Ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen de komende tijd, het zal zwaar zijn zo'n geweldig dier te moeten missen.
En wat een prachtige ketting heb je, een eeuwig aandenken aan die knappe Ti.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:42

Jeetje Cynthia, ik zie het nu pas..

Heel veel sterkte meis. Zoals je op de foto's zag hadden jullie echt een speciale band.
Jij maar ook heel bokt zal Ti nooit vergeten! :(:)

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:45

Ik ben dit topic nu al een aantal keer tegen gekomen, ik wist niet wat ik moest zeggen. Heel veel sterkte, vreselijk verlies!

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-15 20:50

Heel mooi geschreven, veel sterkte met dit verlies :(:)

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 19:08

Nustice

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 19:23

Jeetje, ik lees dit nu pas. Met tranen in m'n ogen heb ik je verhaal gelezen.
Ik wil je nog heel veel sterkte wensen met dit vreselijke verlies. :(:)

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:24

Ik lees niet vaak een hele post uit als die zo lang is als die van jou. Vaak scan ik de tekst, maar dit verhaal moest ik uitlezen.

Ik kon er niets aan doen. Tijden heb ik als stille meelezer je topics gezien en nu plots dit.. Ik schrok en de tranen staan me bijna in de ogen.

Sterkte. Zo ontzettend veel sterkte. Was ik maar langer bij mijn pony geweest vandaag, dan 'even' uitmesten.

Juliana1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:49

Cynthia, ik wens je er heel veel sterkte mee, maar je moet TiSento toch een keertje los laten. Heel erg mooi en vooral heel erg duur al die spullen, en goed om je lieveling te herinneren. Maar wanneer je andere twee paarden sterven, koop je dit dan ook allemaal voor hen? Richt je op de paarden die je nu hebt, op het geluk dat je hebt dat je nog twee lieve paarden over houdt. Richt je daarop, en je zult je al een stuk minder verdrietig voelen. Ik weet dat dat paard heel veel voor je betekende (en nu nog steeds), maar stop nu toch met rouwen en probeer alles weer op te pakken. Concentreer je op je huidige leven en denk niet steeds in het verleden, want dat helpt niet.

Veel succes! ;)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:52

Wat een levens-advies van een 11 jaar oud persoon :j

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:53

Iritepiet1 schreef:
Cynthia, ik wens je er heel veel sterkte mee, maar je moet TiSento toch een keertje los laten. Heel erg mooi en vooral heel erg duur al die spullen, en goed om je lieveling te herinneren. Maar wanneer je andere twee paarden sterven, koop je dit dan ook allemaal voor hen? Richt je op de paarden die je nu hebt, op het geluk dat je hebt dat je nog twee lieve paarden over houdt. Richt je daarop, en je zult je al een stuk minder verdrietig voelen. Ik weet dat dat paard heel veel voor je betekende (en nu nog steeds), maar stop nu toch met rouwen en probeer alles weer op te pakken. Concentreer je op je huidige leven en denk niet steeds in het verleden, want dat helpt niet.

Veel succes! ;)

Omg!! Serieus??

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:10

Ik zag je andere topic en toen gelijk deze gelezen. Met een brok in m'n keel. Wat vreselijk dat jouw liefje heeft moeten gaan.
Ik wens je ontzettend veel sterkte, met alles. Met al die 'eerste-keren-zonder-Ti', die zijn zo pittig, maar bevestigen ook steeds weer die verschrikkelijk mooie momenten die je samen hebben gehad. Die ga je nog meer koesteren dan.

lenka14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:11

Amai heftig verhaal :( Heel veel sterkte!!

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:34

zeker een traantje weg gepinkt. Heel veel sterkte met je verlies! TI heeft op heel bokt een speciale plek genomen in ieders hart!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:44

Heel veel sterkte lieve Cynthia! :(:)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:44

Luna2006 schreef:
zeker een traantje weg gepinkt. Heel veel sterkte met je verlies! TI heeft op heel bokt een speciale plek genomen in ieders hart!

zeker!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:45

djuulsie schreef:
Iritepiet1 schreef:

Veel succes! ;)

Omg!! Serieus??

echt eh.. niet echt een super leuke reactie, op dit hartverscheurende verhaal..

samira_baco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 01:32

Heb net je verhaal gelezen en.....
Pfff heftig zeg heb gewoon zitten huilen!
Heb jullie gevolgd en was zo'n mooie paard
Heel veel sterkte meid Y;( Y;(

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 08:55

Wow heftig, heb altijd genoten van jullie topics als stille meelezer.

Heel veel sterkte gewenst Y;( , heb dit gelezen met tranen in me ogen