Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iritepiet1 schreef:Cynthia, ik wens je er heel veel sterkte mee, maar je moet TiSento toch een keertje los laten. Heel erg mooi en vooral heel erg duur al die spullen, en goed om je lieveling te herinneren. Maar wanneer je andere twee paarden sterven, koop je dit dan ook allemaal voor hen? Richt je op de paarden die je nu hebt, op het geluk dat je hebt dat je nog twee lieve paarden over houdt. Richt je daarop, en je zult je al een stuk minder verdrietig voelen. Ik weet dat dat paard heel veel voor je betekende (en nu nog steeds), maar stop nu toch met rouwen en probeer alles weer op te pakken. Concentreer je op je huidige leven en denk niet steeds in het verleden, want dat helpt niet.
Veel succes!
djuulsie schreef:Iritepiet1 schreef:Cynthia, ik wens je er heel veel sterkte mee, maar je moet TiSento toch een keertje los laten. Heel erg mooi en vooral heel erg duur al die spullen, en goed om je lieveling te herinneren. Maar wanneer je andere twee paarden sterven, koop je dit dan ook allemaal voor hen? Richt je op de paarden die je nu hebt, op het geluk dat je hebt dat je nog twee lieve paarden over houdt. Richt je daarop, en je zult je al een stuk minder verdrietig voelen. Ik weet dat dat paard heel veel voor je betekende (en nu nog steeds), maar stop nu toch met rouwen en probeer alles weer op te pakken. Concentreer je op je huidige leven en denk niet steeds in het verleden, want dat helpt niet.
Veel succes!
Omg!! Serieus??