Ik heb dit liedje in mijn hoofd, in mijn hart in ...naja...
Memories by Within Temptation
In this world you tried, Not leaving me alone behind. There's no other way, I pray to the gods let him stay. The memories ease the pain inside, And now I know why.
All of my memories keep you near. In silent moments, Imagine you'd be here. All of my memories keep you near, In silent whispers, silent tears
Made me promise I'd try, To find my way back in this life. Hope there is a way, To give me a sign you're okay. Reminds me again it's worth it all, So I can go home.
All of my memories keep you near. In silent moments, Imagine you'd be here. All of my memories keep you near. In silent whispers, silent tears.
Together in all these memories, I see your smile. All of the memories I hold dear. Darling you know I'll love you, Til the end of time.
All of my memories keep you near In silent moments, Imagine you'd here. All of my memories keep you near, In silent whispers, silent tears.
Mooi nummer Pauline en zeer toepasselijk. Within Temptation was het eerste wat ik erna hoorde en mijn eerste concert na Sonja's overlijden, waarbij ook Forgiven gespeeld werd, ik heb gewoon zitten janken tijdens het concert.
Ja ik ken het...Ik kan sommige teksten gewoon niet uit mijn hoofd krijgen dan...
nexthorse
Geplaatst: 08-04-09 11:29
Pauline, dat is inderdaad een mooie tekst....
Voor iedereen die het even extra nodig heeft
Vandaag is het precies een half jaar geleden dat Unique is overleden... Ik mis mijn kanjer nog elke dag, maar kan ook steeds meer met een glimlach terug denken. Toch is het nog vrij onwerkelijk dat het nu al echt een half jaar geleden is!
Maar vanaf vandaag ga ik beginnen met een nieuwe start in mijn leven. Ik wil er verder bovenop komen, mezelf weer bij elkaar kunnen rapen, en mijn schouders weer onder mijn passie kunnen zetten. Iedereen kent het wel: je wilt dingen doen, maar je komt er nooit toe (of gunt het jezelf niet), je wilt jezelf verder ontwikkelen, je zou graag iets willen kunnen, enz. Ik ga daarmee aan de slag, met mijn eigen doelen, en ik ga dat doen dmv de Zero Day Challenge ( [HK] 101 doelen, 1001 dagen ) Oftewel 101 doelen bereiken in 1001 nachten.
2 dagen geleden vertelde iemand mij erover, en ik werd gelijk enthousiast! Het is zo'n goede motivatie om eindelijk al die dingen eens te gaan doen en niet meer voor je uit te schuiven!
Ik heb mijn hele lijst dus opgesteld, ga zo een weblog maken, en mijn startdatum is dus vandaag. Het negatieve omzetten in iets postiefs
pfff 101 doelen is best heftig denk ik. Wel een goede motivatie nexthorse, hopelijk kom je er zo weer bovenop..
Ik heb gister een aanbod gekregen voor een 9 jarige ruin. Is van een collega van mijn vriend. Dat meisje durft er zelf niet meer op na een flinke vliegpartij i.v.m. een rotte kies van het paard. Ik heb het paard alleen nog maar op een foto gezien, maar daar ziet hij er erg leuk uit. Wel vind ik een groot nadeel momenteel dat het dier na die bewuste vliegpartij nog maar 1x gereden is. Hij was toen wel braaf. Ook heeft hij momenteel een slijmbeursontsteking in het spronggewricht en zijn er geen papieren bij. Daar tegenover kan ik hem voor een paar 100 euro overnemen. En is hij aan de hand zeer braaf en ook verkeersmak. Best moeilijk zo'n keuze..
Thanks allemaal! Het voelt voor mij heel goed om op deze manier weer echt alles op te gaan pakken en door te gaan. Na het overlijden van Unique heb ik daar nie echt de tijd voor genomen, en is alles langzaamaan weer gewoon door gegaan. Nu sta ik er wat bewuster bij stil, en neem ik op deze manier wel de tijd
czarine ,als je twijfelt ,zou gewoon even gaan kijken je ziet in live gauw of klikt of plaatje totaal niet passend is
Grit
Geplaatst: 08-04-09 22:31
Nexthorse; ziet er goed uit. Vooral leuk hoe Unique erin voorkomt!
Czarina; als je je twijfels hebt over de slijmbeursontsteking en niet zeker weet of hij idd braaf is omdat hij amper meer gereden is. Dan kun je er ook voor kiezen om niet te gaan kijken en te voorkomen dat in je love bent en niet meer objectief bent. Een rotte kies en slijmbeursontsteking krijg je niet zomaar. Ik weet natuurlijk niet wat je zoekt. Maar ik zou persoonlijk niet voor een paard gaan waar twijfels bij zijn. Ik vind het anders als je het paard al kent en je er al wat mee hebt, maar waarom het opzoeken als je nog niks met een paard hebt?
Ik heb gister de mensen gebeld dat ik er vanaf zie, eerst zouden we zondag gaan kijken, maar de slijmbeursontsteking zit me wat dwars, en momenteel heb ik ook weinig tijd om een "probleempaard" opnieuw in te gaan rijden. Momenteel heb ik toch ook al 3 paarden te rijden en mijn shet voor de kar verder te beleren en dan nog een dubbel huishouden en mijn zoontje en hond, dat word toch allemaal net even te veel. En dan is het risico dat ik er af stuiter toch ook net te groot. Want wie zorgt er dan voor alle dieren.
ik heb vorig jaar mijn lieve schat ook moeten laten inslapen. hij was pas 8 maanden oud. wat heb ik hier een verdriet om gehad en nog steeds als ik aan hem denk zit ik nog steeds te janken.
een maand voordat hij ingeslapen werd, was hij vast komen te zitten met zijn voorbeen in de box. hij was gaan stijgeren en met zijn kootholte blijven hangen. hij heeft zich uit alle macht los proberen te scheuren, met als gevolg dat ie zijn hele been zwaar beschadigd had. echt een diepe wond tot op het bot, da erbij gehaald god zei dank net geen pezen of spieren geraakt. toen zijn we begonnen aan een maand dokteren elke dag spuiten door da schoonmaken en behandelen dit 3 keer daags. maar het werd niet beter hij kreeg er een ontsteking in en het ging eigenlijk heel slecht. de da had hem opgegeven. maar ik niet ik wou voor hem vechten. heb er toen een andere da bij gehaald en die heeft hem er toch bovenop gekregen.
ik kan me nog heel goed de dag voor me krijgen dat de dierenarts zei ik kom niet meer hij red het wel. dit komt helemaal goed, mooi zal het nooit meer worden maar dat kon me helemaal niks schelen.
de volgende dag mocht ie voor het eerst weer naar buiten in de bak, maar ja sluit maar eens een veulen een maand lang op in een box. heb wel aan de hand rustig met hem gestapt maar verder niet.
hij kwam los en was helemaal door het dolle heen begon te bokken gek doen rennen. ik helemaal in paniek en ja hoor daar gebeurden het..........hij brak zn andere beentje.
nou toen storte mijn wereld in, na zon lang verzorgingsproces, hoop heel veel tranen en weer moed verzamelen. daar lag ie, ik heb de da gebeld die kwam meteen en heeft hem laten inslapen. zelfs de da stond samen met mij te janken, onverstelbaar. ook hij was bijna een maand lang elke dag bij hem geweest.
ondanks alles had ik hem nooit willen missen ook al was zijn leventje zo kort. mis hem nog elke dag!!
sorry van dit lange verhaal maar dit lucht me even op. kan het moeilijk van me afzetten.